TV-serie

Mummitrollet på nrk :hilarious: Etter noens legging, ser jeg på: Black list, successions, the good fight,++ for lettbeint tv + scroll, new girl eller superstore ☺️

Bra tråd! Kanskje det dukker opp noen tips som får tiden til å gå fortere :D

I går begynte vi på Jorden rundt på 80 dager, virker ålright :)

Så den nyeste sesongen av Wisting i går. Ellers ser jeg for tiden på Bitten, nettopp ferdig med Station 19.

Så akkurat ferdig Jane the Virgin, fantastisk serie på Netflix med mye om graviditet og småbarnsliv, men også mildt sagt mye annet som skjer. :D Komedie/såpeopera og veldig lettslukelig.

Akkurat nå, The Big Bang Theory (igjen), Beforeigners, The Wheel Of Time, Rus ^^ , Rådebank, og Hjertebank. God miks ;)

Jane the Virgin så vi på tidligere, men kanskje kommet nye episoder nå? Veldig søt serie :Heartred

Her her jeg starta på greys anatomy fra starten igjen :p

For dere som liker sykehus serier, og vil binge ordentlig -akutten på sumo. Jeg ble så sykt hekta :p

Ellers så er alle Chicago seriene bra, på Viaplay :)

Akkurat nå, The Big Bang Theory (igjen), Beforeigners, The Wheel Of Time, Rus ^^ , Rådebank, og Hjertebank. God miks ;)

Jane the Virgin så vi på tidligere, men kanskje kommet nye episoder nå? Veldig søt serie :Heartred
Den ble ferdig i 2019, så kommer an på når dere så! Det er i hvert fall fem sesonger totalt. :)

Akkurat ferdig med handmaid’s tale. Utrolig bra serie som kan anbefales sterkt for de som ikke har sett den :love2

Lost Symbol på TV 2 Play og Tidshjulet på Amazon Prime :) Og And just like that!

Har ikke hatt tid til å se pp TV på lenge:shy::shy:

Back
Topp