Hvilken TV-serie ser du på nå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så akkurat ferdig Jane the Virgin, fantastisk serie på Netflix med mye om graviditet og småbarnsliv, men også mildt sagt mye annet som skjer.Komedie/såpeopera og veldig lettslukelig.
)Den ble ferdig i 2019, så kommer an på når dere så! Det er i hvert fall fem sesonger totalt.Akkurat nå, The Big Bang Theory (igjen), Beforeigners, The Wheel Of Time, Rus ^^ , Rådebank, og Hjertebank. God miks
Jane the Virgin så vi på tidligere, men kanskje kommet nye episoder nå? Veldig søt serie![]()
Ja, det var andre gang jeg så den her… Skulle bare se litt en dag jeg ikke visste hva jeg skulle finne på, og plutselig hadde jeg sett alt på nytt.Elsker denne! Mulig det er på tide å se den om igjen![]()

Ja, det var andre gang jeg så den her… Skulle bare se litt en dag jeg ikke visste hva jeg skulle finne på, og plutselig hadde jeg sett alt på nytt.![]()

Signerer denne!Akkurat ferdig med handmaid’s tale. Utrolig bra serie som kan anbefales sterkt for de som ikke har sett den![]()