Tv-programsnakk... :)

Cachee

November 2014 <3
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberskattene 2014 <3
Noen som følger med på noen spesielle programmer ? Jeg elsker at det er hverdager igjen, bare fordi programmene er igang igjen, og jeg gleder meg til i kveld :p

Følger med på den siste viking og paradise hotel (selv om det er helt teit) nå for tiden. Samt at jeg stadig finner spennende programmer på bliss, tlc og fem når det er tvtid til overs ;)
 
Åh, jeg er en skikkelig TV-slave ;) Elsker komedier!
Jeg følger med på Friends, How I met Your Mother, Big Bang Theory, Two and a half men, Kongen av Queens, Melissa and Joey osv :)
Kan også se litt frustrerte fruer til tider. Ellers elsker jeg Home and away, eneste dramaserien jeg følger med på og har gjort siden jeg var 12 år :D
Paradise er jo morsomt, knis! Underholdning :D
 
Vi har ingen kanaler og bruker kun Netflix, men sniker oss til svigers en gang iblant for å se "Hver gang vi møtes" og "Tid for hjem". ;-) Ellers ser vi på alt som er av TV-serier på Netflix.
 
Vi ser ikke så mye på serier som går på tv, men laster ned litt evt, har vi brukt Netflix. Nå gleder vi oss til ny episode av The Walking Dead i kveld! :)
 
Vi bruker mye Netflix, det gjør 2-åringen også av og til :) Ellers følger vi ikke med på mye, men tar opp Come Dine with Me på BBC, er gift med en engelskmann så morsomt åse alle disse rare engelskmennene!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp