Tv programmer

Kristin :)

Forumet er livet
Aprillykke 2017
Sommerfuglene
Hva slags serier følger dere med på fast? Går det mest i tv, netflix e.l?
Her følger jeg kun med på fødeavdelingen :)
 
Har sett hver eneste episode av fødeavdelingen, så kan trygt si jeg føler med på det :hilarious: Noen ganger ser jeg på Masterchef Australia også.
 
Her må jeg nesten følge med for litt tv-tips[emoji1] Har Fødeavdelingen på opptak og ellers ser jeg Call the midwife og The Good Wife på Netflix.
 
Her må jeg nesten følge med for litt tv-tips[emoji1] Har Fødeavdelingen på opptak og ellers ser jeg Call the midwife og The Good Wife på Netflix.
Fødeavdelingen står på opptak her også ;) har en tendens til å sovne i pausene.[emoji23][emoji23][emoji23]
 
Ser en del Netflix for tida.. shameless er jeg nettopp ferdig med, ser på outlander nå. Følger med på Blacklist og Empire på viaplay, men de har teit pause.

På tv er det vel bare fødeavdelingen jeg prøver å følge med på. Og så ser jeg homeland på sumo :)
 
Akkurat nå ser jeg på the good wife, homeland, og legion. Kan ikke se på fødeavdelingen jeg, grudde meg ikke til fødsel før jeg hadde sett et par av de programmene  :nailbiting: :D
 
Jeg er sånn super-umoderne og ser bare på vanlig "lineær" TV, ikke Netflix osv. [emoji14] Mannen og jeg pleier å følge med på en del av dramaseriene som går på NRK (type Broen, Arvingane, Valkyrie osv), og nå er det "Før vi dør" som er det vi følger med på - selv om jeg som regel bare ser på med er halvt øye, for det er så mye vold [emoji23] *pingla* Ellers følger jeg med på Grey's Anatomy, og jeg har Kakekrigen og Bloggerne på opptak. Og Home and Away. Knis. Skikkelig guilty pleasure [emoji15] [emoji85]
 
Fødeavdelingen står på opptak her også ;) har en tendens til å sovne i pausene.[emoji23][emoji23][emoji23]
Jeg må ha det på opptak fordi mannen ikke tåler at jeg ser på det når han er hjemme. Han kan ikke skjønne hvem som orker å se på noe så grusomt som fødsler[emoji38]
 
Ser på fødeavdelingen, greys, homeland, hotell halcyon, før vi dør og big little lies nå :) det var visst en del det.
 
Fødeavdelingen, bloggerne, neste sommer, helt perfekt og klovn til kaffen. Ellers ser jeg mest på iPaden og nå går det i Shameless US.
 
Vi ser for tiden på
The blacklist
Homeland
Elementary
Designated survivor
Vikings
 
Vi har ikke tv-kanaler (noe jeg synes er kjempedigg!!), så her går det stort sett i Netflix og NRK-nett-TV. Ser ikke noe fast om dagen, men fikk låne brukerkontoen til bestevenninnen min på dplay, så nå har jeg over helgen sett alle episodene av fødeavdelingen som har kommet hittil[emoji7]
 
Vi ser for øyeblikket..

Riverdale
Bloggerne
Fødeavdelingen
Best Før m/Linn Skåber
Helt Perfekt
Klovn til Kaffen
Senkveld
Modern Family
Big Bang Theory

.. som jeg kommer på!

Ja, også har vi begynt å se Narcos, men han jeg bor med er ikke heelt overbevist..
 
Hvor sendes fødeavdelingen?

Vi er hekta på Black Sails og Homeland. Sinnsykt kjedelig at det bare sendes en gang i uka da.

Gleder meg til GoT!!
 
Vi ser for øyeblikket..

Riverdale
Bloggerne
Fødeavdelingen
Best Før m/Linn Skåber
Helt Perfekt
Klovn til Kaffen
Senkveld
Modern Family
Big Bang Theory

.. som jeg kommer på!

Ja, også har vi begynt å se Narcos, men han jeg bor med er ikke heelt overbevist..
Narcos er veldig bra! :D
 
Back
Topp