Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å herregud ja jeg måtte bare slutte å se på! Hvordan går det med ho med 6-7 barn da?? Camilla? Gått fra hverandre igjen kanskjehehe. Jeg ser på unge mødre danmark De blir jo fratatt ungene alle sammen
Hvem har 6-7 barn? og camilla, er det hun mørke som skulle gifte seg? Isåfall gikk de fra hverandre 2 mnd etter bryllupet helt krise hele den serien, baare problemer får jo mitt liv til å se rosenrødt ut men klarer ikke slutte å se likevel!Å herregud ja jeg måtte bare slutte å se på! Hvordan går det med ho med 6-7 barn da?? Camilla? Gått fra hverandre igjen kanskje
Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
så en episode av paradise, da kom det en ny fyr inn som kapret seg 2 forskjellige damer allerede første kvelden!! herreJeg ser på hotel cæsar og paradise hotel hahha
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Hvem har 6-7 barn? og camilla, er det hun mørke som skulle gifte seg? Isåfall gikk de fra hverandre 2 mnd etter bryllupet helt krise hele den serien, baare problemer får jo mitt liv til å se rosenrødt ut men klarer ikke slutte å se likevel!
så en episode av paradise, da kom det en ny fyr inn som kapret seg 2 forskjellige damer allerede første kvelden!! herre
Du er opptatt du med andre ordEg ser på:
Paradise hotel, for det kan eg flire godt av, i tillegg til og bli litt flau og av andre hehe
2 Broke Girls, fordi eg syns det er hysterisk morsomt og elska ho mørkhåra! <3
30 Rock, berre fordi eg er inni serien og den er litt morsom
90210, drama, romantikk og alt det der! Underholding
Awkward, morsomt!
Grey's Anatomy, elska sjukehus seria
How I Met Your Mother, morsomt!
Modern Family, morsomt det og! (rekna med alle ser eg lika morsome seria haha)
New Girl, morsomt!
Pretty Little Liars, sinnsjukt spennande! Dør av spenning!
Secret Life Of The American Teenager, berre begynte og se det fordi eg ikkje hadde noke anna Hekta!
The Big Bang Theory, funny!
The Secret Circle, spennande!
The Vampire Diaries, spennande, romantikk og vampyra <3 hehe
True Blood, vampyra igjen! <3 Elska dei + masse action
Dexter, digga fyren og serien er kjempe spennande
Gossip Girl, (ferdig no då) Spennande med masse drama og romantikk
Game of thones prøvde eg begynde se, men vare jo i 1 time kvar episode! Hadde liksom ikkje heilt tida til det x)
Så ja, her e då alt eg ser på huff
Å det husker jeg jeg så på også! MorsomtSavner my bane is earl! Lo så jeg grein. Ser egentlig aldri på tv. Hater reklame.
Du er opptatt du med andre ord
så en episode av paradise, da kom det en ny fyr inn som kapret seg 2 forskjellige damer allerede første kvelden!! herre