TV- programmer

AinaPaina

September 2013 <3
Hvilke serier ser du helst på og hvorfor?

Walking dead for å kurere zombie frykten :p blitt hekta men ikke kurert.

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

hehe. Jeg ser på unge mødre danmark :p De blir jo fratatt ungene alle sammen :p

hehe. Jeg ser på unge mødre danmark :p De blir jo fratatt ungene alle sammen :p
Å herregud :p ja jeg måtte bare slutte å se på! Hvordan går det med ho med 6-7 barn da?? Camilla? Gått fra hverandre igjen kanskje :p

Å herregud :p ja jeg måtte bare slutte å se på! Hvordan går det med ho med 6-7 barn da?? Camilla? Gått fra hverandre igjen kanskje :p

Hvem har 6-7 barn? og camilla, er det hun mørke som skulle gifte seg? Isåfall gikk de fra hverandre 2 mnd etter bryllupet :P :P helt krise hele den serien, baare problemer :p får jo mitt liv til å se rosenrødt ut :P men klarer ikke slutte å se likevel!

game of thones pga sinnsyk bra serie, mange spennende historier.
the mentalist pga red john episodene er veldig kjekke

dexter pga synes at skuespilleren av hovedkarakteren er så troverdig.

once upon a time pga veldig underholdene å se kjente eventyrkaraktere bli flettet inn i storybrook historien :)

Jeg ser på hotel cæsar og paradise hotel ;) hahha

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
så en episode av paradise, da kom det en ny fyr inn som kapret seg 2 forskjellige damer allerede første kvelden!! herre :p

Hvem har 6-7 barn? og camilla, er det hun mørke som skulle gifte seg? Isåfall gikk de fra hverandre 2 mnd etter bryllupet :P :P helt krise hele den serien, baare problemer :p får jo mitt liv til å se rosenrødt ut :P men klarer ikke slutte å se likevel!

Kanskje ho va med i forrige sesong, het ihvertfall Camilla ho også. Gått fra hverandre? Omg!!

så en episode av paradise, da kom det en ny fyr inn som kapret seg 2 forskjellige damer allerede første kvelden!! herre :p

Jah! Den episoden så jeg også- og da skjønte jeg at jeg har blitt for gammel for PH... ;)

Jeg følger med på revenge og glee! Har de begge på opptak, for revenge går så sent på kvelden, og glee går søndag kveld og da ser mannen som oftest på fotball.

Ellers syntes jeg Friends er evig morsomt, og How I met your mother ligger litt i samme kategori. Syntes de er superartige, men følger ikke akkurat med ;)

Eg ser på:
Paradise hotel, for det kan eg flire godt av, i tillegg til og bli litt flau og av andre :P hehe
2 Broke Girls, fordi eg syns det er hysterisk morsomt og elska ho mørkhåra! <3
30 Rock, berre fordi eg er inni serien og den er litt morsom :P
90210, drama, romantikk og alt det der! Underholding :)
Awkward, morsomt!
Grey's Anatomy, elska sjukehus seria :)
How I Met Your Mother, morsomt!
Modern Family, morsomt det og! :P (rekna med alle ser eg lika morsome seria :P haha)
New Girl, morsomt!
Pretty Little Liars, sinnsjukt spennande! Dør av spenning! :D
Secret Life Of The American Teenager, berre begynte og se det fordi eg ikkje hadde noke anna :P Hekta!
The Big Bang Theory, funny!
The Secret Circle, spennande!
The Vampire Diaries, spennande, romantikk og vampyra <3 hehe
True Blood, vampyra igjen! <3 Elska dei :P + masse action :)
Dexter, digga fyren og serien er kjempe spennande :)
Gossip Girl, (ferdig no då) Spennande med masse drama og romantikk :)

Game of thones prøvde eg begynde se, men vare jo i 1 time kvar episode! :P Hadde liksom ikkje heilt tida til det x)

Så ja, her e då alt eg ser på :P huff

Eg ser på:
Paradise hotel, for det kan eg flire godt av, i tillegg til og bli litt flau og av andre :P hehe
2 Broke Girls, fordi eg syns det er hysterisk morsomt og elska ho mørkhåra! <3
30 Rock, berre fordi eg er inni serien og den er litt morsom :P
90210, drama, romantikk og alt det der! Underholding :)
Awkward, morsomt!
Grey's Anatomy, elska sjukehus seria :)
How I Met Your Mother, morsomt!
Modern Family, morsomt det og! :P (rekna med alle ser eg lika morsome seria :P haha)
New Girl, morsomt!
Pretty Little Liars, sinnsjukt spennande! Dør av spenning! :D
Secret Life Of The American Teenager, berre begynte og se det fordi eg ikkje hadde noke anna :P Hekta!
The Big Bang Theory, funny!
The Secret Circle, spennande!
The Vampire Diaries, spennande, romantikk og vampyra <3 hehe
True Blood, vampyra igjen! <3 Elska dei :P + masse action :)
Dexter, digga fyren og serien er kjempe spennande :)
Gossip Girl, (ferdig no då) Spennande med masse drama og romantikk :)

Game of thones prøvde eg begynde se, men vare jo i 1 time kvar episode! :P Hadde liksom ikkje heilt tida til det x)

Så ja, her e då alt eg ser på :P huff
Du er opptatt du med andre ord ;)

Savner my bane is earl! Lo så jeg grein. Ser egentlig aldri på tv. Hater reklame.

Her ser jeg på One Tree Hill (tenåringsserie, men jeg elsker måten karakterene i serien takler alle slags problemer med kjærlighet og den største verdighet...)
Revenge (har blitt hekta)
og Friends fordi det er kjempe morsomt... :)

Ser lite på tv, men av serier laster vi ned sons, anger management, the big bang theory og så ser jeg greys anatomy i tillegg :)
Jeg har aldri sett en hel episode med Paradise hotell.

Criminal Minds :) ...også Jordmødrene da! Jeg har jo alltid sagt jeg skal bli jordmor, men har foreløpig grodd litt fast på barneavdelingen, og trives veldig godt der :) men...jeg vil nok alltid ha en liten drøm om jordmoryrket...og da blir jeg hekta på sånne serier ;) ser også Grey's, med der ligger jeg en halv seson g bak...mange episoder som ligger og veter på meg på opptakeren..!

Back
Topp