Tv-program julemorgenen

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017
Mamma kjøpte Se og Hør i dag, delvis for å få juleprogrammet, og da ser vi at på NRK går det diverse tull før Askepott klokken 11. Jeg foreslo å sjekke ut NRK 3 da, men der er det ikke noe program før kl. 19. Er det de som sender julemorgen da? Vi vil jo se på Skomaker Andersen og det andre tradisjonelle som går på julaften, vil jo ikke se på reprisen av kvelden før kvelden. :p Noen som aner, evt. har unger som er store nok til å se på julemorgen nå?

NRK 3 heter NRK Super før 19, hehehe.. Den har eget program. :P 

Tror det sendes på nrk3 forde :) I år er kanskje forøvrig siste gang vi ser "Reisen til julestjernen" med Hanne Krogh. Sto noe på se og hør om at de skal spille inn ny :O

Chupachups skrev:
Tror det sendes på nrk3 forde :) I år er kanskje forøvrig siste gang vi ser "Reisen til julestjernen" med Hanne Krogh. Sto noe på se og hør om at de skal spille inn ny :O

For noe tull da! Jeg har iallefall kjøpt den på DVD, og vi skal se den i dag. Frigjører litt tid på julaften slik, for jeg syns filmen er herlig, og vil jo se den, men det blir mye film på julaften, for jeg MÅ se Askepott. Så vi skal spise grøt og se på Reisen til Julestjernen i dag. :)

Sicily skrev:

Akkurat, jeg trodde det var det samme bare. Ser hvor inne jeg er på barnetv. :p
Men det hjalp jo ikke så mye, for de hadde jo ikke program for nrk super i Se og Hør. Rart at det ikke kunne stå i samme rute som nrk 3-programmene, det er jo på samme kanal. Dårlige greier. Får søke litt og se om jeg finner et program da. 

toneany skrev:

Sicily skrev:

Men det hjalp jo ikke så mye, for de hadde jo ikke program for nrk super i Se og Hør. Rart at det ikke kunne stå i samme rute som nrk 3-programmene, det er jo på samme kanal. Dårlige greier. Får søke litt og se om jeg finner et program da. 

Joda, program for NRK super står i Se og Hør, på side tre på programmet for dagen.

strikketrollet skrev:

toneany skrev:

Sicily skrev:

Joda, program for NRK super står i Se og Hør, på side tre på programmet for dagen.

Wow, den var godt gjemt. Kan fremdeles ikke fatte hvorfor de ikke bare tyner det inn der hvor de har nrk 3, for det er jo mange voksne som vil vite det der. Teit. :p

Ikke overaskende at det sendes bare drit. irriterer meg også over at mange tegnefilmer er klippet og halvert betraktelig. Håper å få med meg Snekker Andersen, Askepott og noen tegnefilmer :D

*Prinsessa skrev:
Ikke overaskende at det sendes bare drit. irriterer meg også over at mange tegnefilmer er klippet og halvert betraktelig. Håper å få med meg Snekker Andersen, Askepott og noen tegnefilmer :D

Hm, det har jeg ikke merket, men jeg har alle disney julefilmene på dvd da. 
På julaften må jeg få med meg Snikker Andersen, Johannas Jul, Askepott, og Disneys julekavalkade pleier også å være med. Jeg syns den svenske tegnefilmen Karl Bertil Jonsons julaften eller hva den heter, er veldig fin, men den går jo midt i middagstida eller derom, så den blir sjelden sett. Skulle hatt den på film den også. 

Back
Topp