Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi har det ikke, og har blitt enige om å ikke skaffe oss det heller
Er greit å komme seg ut av senga om morgenen / legge seg til å sove om kvelden og ikke drøye den lenger enn man bør
Har ikke på soverommet og vi ser ikke behovet for det noen av oss egentlig. Eneste gangene måtte i så fall vært de gangene jeg har forening og gubben er hjemme. Siden vi bor i leilighet og ikke har separat kjøkken eller andre rom utenom soverom for han å være på så kunne det vært greit for han å ha tv på rommet å se på. Men han er ikke vanskeligere enn at han ser film på pc osv. Kommer nok aldri tv på soverommet her
Vi har TV på soverommet etter begges ønske, men vi har bare brukt den en håndfull ganger på fem år..
Nå i det siste har derimot jeg og toåringen laget oss kakao og boller og kost oss et par ganger på sengeteppe på late lørdags morgener, å det er ikke helt til å forakte.. Så den skal nok få bli!
Vi har (min gamle som jeg tok med da vi ble samboere). Brukes innimellom til å se på film med eller streame via dataen. Men samtidig så ser vi TVen i stuen fra sengen også med åpen dør så hadde aldri hatt TV der inne med mindre vi hadde en "ekstra" liggende. Den ryker dog om vi fortsatt bor her når vi blir foreldre til fordel for større kommode eller sprinkelseng til lille Får se hvordan vi løser den kabalen.