Tv-leverandør

nøttelitenitreet

Fjompenisse
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Sommerfuglene
Vi vurderer å få oss "vanlig tv" igjen. Nå har vi kun netflix, etter at vi sa opp viasat.

Vi har sett litt på rikstv (favoritt-pakka), siden de har lavest pris - og man slipper å betale for en haug med skvip man aldri bruker.
En kjapp tur på Google gir kun gamle og meget dårlige erfaringer med de. Er det noen her som har rikstv? Har de blitt bedre?

Canal digital er utelukket. Vi skal undersøke mulighetene for fiber, men det ser ikke ut til at det er planlagt utbygging hos oss med det første.

Hvilken leverandør har dere, og vil dere anbefale de? :)

Jeg har rikstv !
Aldri hatt problemer,og jeg har satt sammen en pakke med kanaler vi ser på! :) betaler 289 i mnd, og synes det er en overkommelig pris!

Orker ikke en haug med kanaler vi ikke bruker, og betale mye for noe som ikke blir brukt! Så den passer oss fint:) alternativet var fiber, men det ble dyrere i mnd for meg og ha!

Bo har RiksTV og er superfornøyd. Prisen vet jeg ikke for kæll'n som tar seg av den regningen, men aldri hatt noe problemer med de ;)

Hadde rikstv, men bytta til altibox. Hadde den dyreste dekoderen, men bare tull. Tok bare opp halvparten av det den skulle, og da var det reprisene. Lite og ingen hjelp å få fra kundeservice. Googla og fant fort ut at det var et gjentagende problem med rikstv. Altibox nå, ingen problemer hittil.

Vi har rikstv. Har sånn kort vi setter i tv i stede for dekoder. Vi er kjempefornøyd, og betaler lite. (Usikker på hvor mye da gubben tar den regninga)
Har ikke hatt problemer ☺

Vi har RikstTv. og har dere en antenne som funker bra, og ikke har problemer med signalstyrken og hvordan huset er vendt osv så er det null problem.

Vi skal over på fiber etterhvert fra Altibox. Har hatt det tidligere, og det er det er utbygd til her. Veldig fornøyd med dem.

Vi har rikstv, hatt i årevis, egentlig veldig fornøyd med det! :) nå får vi straks fiber, og går da over til altibox.

Hadde Altibox før, har ingenting nå. Men aldri problemer med Altibox iallefall. :)

Vi vurderte det (har heller ikke vanlig tv). Med rikstv må man ha antenne:-/ kjenner jeg er skeptisk til det, vi tar inn analog radio veldig dårlig til tross for at vi ser tv/radiomasta.

Hadde altibox og det er svindyrt, betalte 550kr for billigste tv pakke med to mottakere.

Takk for alle svar. Vi bestilte rikstv. Det var visst svært begrenset med valgmuligheter her, så da håper vi at dekningskartet til rikstv er riktig. :p

Back
Topp