Tv-kjendis?

Millamillo

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Noen her som har vært med på tv-program? F. Eks unge mødre, jakten på kjærligheten, eller andre reality's? :) hvordan har tiden etter programmet vært?
Spør av ren nysgjerrighet, har selv en samboer som var på tv for noen år siden :)

Noen her som har vært med på tv-program? F. Eks unge mødre, jakten på kjærligheten, eller andre reality's? :) hvordan har tiden etter programmet vært?
Spør av ren nysgjerrighet, har selv en samboer som var på tv for noen år siden :)
Og da ble jeg nysgjerrig på hva din samboer gjorde på tv :p

Familien var med pp den ene sesongen av konebytte Norge hadde!!! Hahaha ler :D

Konebytte?? Tror ikke jeg har sett det, jeg.. Hvordan fungerer det?:P

Hehe er sendt mye i USA men Norge lagde bare en sesong :p de tar 2 familier også må konene bytte hjem i 1 uke og ta over alle pliktene til den andre :p var morsomt det, fikk ny "mamma" haha! Vi bodde på et småbruk og hun var rimelig jålete :p

Hehe er sendt mye i USA men Norge lagde bare en sesong :p de tar 2 familier også må konene bytte hjem i 1 uke og ta over alle pliktene til den andre :p var morsomt det, fikk ny "mamma" haha! Vi bodde på et småbruk og hun var rimelig jålete :p
Ah, stemmer, mener å ha sett noe sånt, ja! Hehe, får seg fort en overraskelse, da :P

Opp :)

Aldri vært med, men kjenner ei som var med på "internatet" når det gikk :P

Jeg har vært med i en realityserie, men var veldig lite interessert i å stikke frem nesa i ettertid, så jeg vil ikke si jeg ble kjendis akkurat. Privatlivet mitt har jeg aldri vært interessert i å utlevere, og det gikk heldigvis fint :)

Ah, stemmer, mener å ha sett noe sånt, ja! Hehe, får seg fort en overraskelse, da :P

Ja :p fikk rimelig godt betalt da, foreldrene mine hadde egt absolutt ikke lyst :p men en opplevelse rikere ble vi :)

Back
Topp