Tv forslag

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
I

Ingenbruker

Guest
100%sykemelding er et faktum og på dagtid er det ufattelig kjedelig :p jeg har jo tv da men der får det lite mellom 8 og 14 :( vaske, rydde og styre orker jeg ikke :(

Jeg har netflix men vil gjerne ha noe med litt mer serier osv, har tidligere peøvd viaplay (elsker realityserier :p) men har liksom sett alt ;) noen forslag til noe annet jeg kan prøve? F.eks den til TVnorge?

Vi har netflix, viaplay og hbo. :) hbo er vel den som sånn egentlig har best serier, men er ikke like brukervennlig som feks netflix. :)

Her går det i sumo, d-play og ellers streaming på nettet da norske streamingverter er så trege med å legge ut :P

Hva er det som ligger på sumo?
Og dplay?
Bestillte sumo idag, får med cmore film kanalene også! Prøvemnd for 99kr mnd, etter det 129 inkl cmore film kanalene :) Sumo har du alle tv2 sine kanaler!
Dplay er tvnorge sine kanaler!

Har dplay. Slått hjel maaange timer med Fødeavdelingen (engelsk) og Barneavdelingen (norsk). :)

Hmmm... Fikk for meg at jeg ville se unge mødre sesongene her også, ligger de der?
OHYES.
14 sesonger av Unge Mødre (10 episoder i hver sesong)
19 sesonger av Unge Mødre Danmark
1 sesong av Unge Mødre Gifter seg

<-- Jeg troooor du har nok å se frem til huleboeren melder sin ankomst.... :)

OHYES.
14 sesonger av Unge Mødre (10 episoder i hver sesong)
19 sesonger av Unge Mødre Danmark
1 sesong av Unge Mødre Gifter seg

<-- Jeg troooor du har nok å se frem til huleboeren melder sin ankomst.... :)

Fantastisk... Da blir det dplay i morgen :p skikkelig søppeltv men gud så artig :)

Har dplay. Slått hjel maaange timer med Fødeavdelingen (engelsk) og Barneavdelingen (norsk). :)

Jeg ser fødeavdelingen om og om igjen, mens jeg trøkker med under fødselene. Jeg ser altså ikke på det med gubben i samme rom, for en naturlig reaksjon når man trøkker er jo dette med flatulens.. Han dør av latter, og jeg med...for preggispromper lukter hoggorm!

Ser på DVD/BluRay jeg :-P
Men klart, nå har vi vel godt over 1500 ulike titler på filmer å velge i da, og da kommer seriene i tillegg.. Så klarer jeg ikke finne koe fristende der, så får jeg heller klare meg uten O.o :-P

Back
Topp