TV/film

Salvia

Forumet er livet
VIP
Julibarna2014
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
(Hva) ser julibarna på tv?

Her er det bare introen til Løvenes konge som gjelder. ;)
 
Teletubbiene, lodde og Linn og linus i svingen er populært her. Liker best linus i svingen :eek: :p
 
Kan se iallfall 20 minutter. Noe som frigjør mye tid for meg til å rydde ect. Så her blir det brukt som barnevakt :eek: må man så må man :)
 
Teletubby og Daniel Tigers Nabolag er toppers. Får ikke gjort noe mens dette går da han er overalt og sitter lite stille om ikke jeg gjør det.
 
Jeg skulle såååå ønske Emil ville se litt på TV! Storesøster satt klistret under hele Drømmehagen, noe som var veldig praktisk både på morgenen og på ettermiddagen....
Han her rister litt på rompa til et par kjenningsmelodier, ellers er det nada....
 
Her kan lillemor sitte helt i ro under fantorangen barnetvn. Veldig praktisk om morgningene når matpakker skal smøres osv!:)
 
Vet ikke om det er noen favoritt enda for her ser vi veldig lite på TV. Han kan se av og til om vi har det på da, men har ikke prøvd å få han til å se noe særlig egentlig. :)
 
Ingen interesse for TVn her nå, han vil heller leke med fjernkontrollene.
Hadde vært litt praktisk å kunne sette ham foran TVn innimellom, men det er jo positivt at han heller vil bevege på seg da. :)
 
Ingen interesse for TVn her nå, han vil heller leke med fjernkontrollene.
Hadde vært litt praktisk å kunne sette ham foran TVn innimellom, men det er jo positivt at han heller vil bevege på seg da. :)
Kjempe bra det da. Her ser han på macen om morningen. Så jeg får smurt matpakker ;)
 
Back
Topp