TV eller iPad som barnevakt?

doublemay

Forelsket i forumet
Bruker du av og til TV/iPad som barnevakt?

Må ærlig innrømme at det skjer her...
 
Eg har ikkje Ipad i hus (berre skuleipad som blir brukt til skulearbeid hos eldste).
Har på TVen i bakgrunnen men den blir lite sett på :)
 
Ja, noen ganger blir det gjort for å få gjort ting her :p når jeg lager middag for eksempel.
 
Aldri hatt behov for det med små barn, eller når jeg kun har egne barn hjemme. Men må innrømme jeg bruker tv som "barnevakt" når andreklassingen har med seg en gjeng hjem og støynivået når uante høyder eller at de ikke blir enige om hva de skal finne på og bare krangler.
 
Ja, innimellom er det veldig greit å sette på Disneykanalen, slik at jeg får laget middag uten at de klorer ut øynene på hverandre
 
Skjedde ofte med nr 1, som var en veldig tvslave. Nr 2 var ikke tvslave [emoji23] Så.. Da nytta det lite [emoji39][emoji23]
 
Jeg bruker TV ja, hvordan skal jeg ellers få laget middag? [emoji38] er alene hjemme med en på 15 mnd som er høyt og lavt, men om YouTube blir spilt, da er d ok i 20 min ass!
 
Ja, på morgenen mens jeg smører matpakker feks. Eller under middagslaging.
 
Førstemann så knapt på skjerm før han var 4-5 år. Hadde ikke interessen.. nå derimot er han 9 år og det blir litt mye innimellom kan man si...
 
Vi har ikke TV. Men ser gjerne på iPad. I det siste har det blitt altfor mykje iPadseing, så nå skal dem gjemmes :p
 
Tv-en står på 10 min om morgenen sånn at jeg får pakket sekker til barnehagen og kledd på meg selv og ungene. Tv-en slås ikke på igjen før Barne-TV. De 10 min om morgenen lever jeg godt med :)
 
Back
Topp