TV benker....

Niceday

Forumet er livet
Er på jakt etter ny tvbenk....kan dere ikke legge inn bilder av deres egne ell noen dere synes er fine....

Er på leting etter en mørk, rette linjer, minimalistisk.....alla denne fra ikea, men ikke liker ikke at den er høyglans...

Helst 160-180 lang....

ORIGINAL: Sidney

Vi har bare en bokhylle liggende med fem store kurver i, masse god plass til leker osv. Lekker tv-benk får bli når vi ikke trenger den ekstra lagringsplassen![;)]

De har den også i mørkebrun.
Har nesten en slik, bare at den er i dobbel høyde - finner jeg ikke noen tvbenk så blir d en slik.....men har mest lyst på noe annet føler jeg (må uansett bytte ut den vi har fra valnøtt til brunsvart)

Vi har denne i svart:

• (fra Bohus)
  •  
    Denne syns jeg er fin [:)]

Omega fra bohus

Vi har en fra Jysk.. Liva [:'(] (gubben som syns den var så fin at den MÅTTE vi bare ha [&:] )

Jeg har ikke bilde, men vi har akkurat kjøpt LACK tv-benk i brunsvart på IKEA. Jeg er veldig fornøyd med den, men spørs litt hva en vil ha plass til under da, hvis det var et poeng.. [:)] Men den er ca 150 cm lang

Trooooor kanskje jeg har funnet noen alternativer nå....

Alternativ 1 - 1694,-
    minuser for denne er at tvbenken bare er 150cm lang...
    og
    og med en slik hylle over:

Alternativ 2 - 4200,-
    minuser er at d er HØYGLANS og veldig dyrt[:'(]

KAN LEGGE TIL AT JEG HAR DETTE VITRINESKAPET OG (SNART) DENNE SKJENKEN:

Vi klarte ikke å finne en TV benk som vi likte og passet for vårt bruk! Vi kjøpte møbelplater, satte hjul på, og to underkjøkkenskap (40 cm) liggende oppå møbelplaten. Så festet vi møbelplater på sidene og oppå. Mellom de to skapene har vi hyllet til stero, dvd og tuner. Bak skapene er det laget hyller til oppbevaring av cd og dvd. Vi ønsket en hvit og pusset alle møbelplatene og malte + lakket flere strøk.

Hadde ikke noe bilde for hånden, men det er veldig fin[;)]

Back
    Topp