TV-bøndene!!

sånja

Gift med forumet
*Benker meg foran TV´en*[8D]

Ei av jentene er fra nærområdet her, spent på om hun går videre!![;)]

Syns egentlig det er pinlig å se på, men med lokalfolk med så MÅ man...[8D]

søskenbarnet mitt er med på regieen, så jeg har lyst til å se d... men skal dra på fotballkamp til søstrene mine...

Å, er jo kjempekoselig program da!! Så jeg ser selvsagt på [:)] Og senere i kveld er det Ungkarskvinnen! [:)]

Maren gikk ikke videre. Litt synd. Virka jo som ei kjempe koselig jente. Men var vell hun som egentlig hadde lyst å trekke seg?[8|]

MEN jeg holder en knapp på han bonden med mest brev jeg. Han synst jeg var heit[:D]

Pinlig, pinlig, pinlig!!!

Hun ble ikke med videre, men måtte ringe en bekjent som hadde skrevet brev!!![8D]
Og jeg tviler litt på hensiktene fra hans side....[8D]

ORIGINAL: sånja

Hun ble ikke med videre, men måtte ringe en bekjent som hadde skrevet brev!!![8D]

Akkuratt det tenkte jeg også. Tipper han bare ville på tv. Siden maste hele tiden om kameraene kom til å være der

Bonderomantikk er kooooooos [:D][:D] STEIKE for en gård da på hans om fikk flest brev [:o] Nesten så jeg angrer på at jeg ikke sendte brev [8D]

ORIGINAL: ..christine..

ORIGINAL: sånja

Akkuratt det tenkte jeg også. Tipper han bare ville på tv. Siden maste hele tiden om kameraene kom til å være der

ja.. d stussa jeg også på. Hmm..

Back
Topp