Tv-aksjonen

Henger de ut lapp på døra om at de har vært der hvis man ikke er hjemme?

Vi har nemlig ikke hatt noen på besøk, men var borte mellom 12.45 og 15.15....
Men samboer mente de pleide å henge opp lapp...

Men vi har flere år opplevd å ikke få noen på døra selv om vi bor i et sentralt område..
Vi fikk lapp på døra. For vi rakk ikke å åpne før de hadde gått.

Nei. Dro kl 13 i dag og kom hjem nå. Men skal sende sms eller vippse.

Sum føler jeg egentlig ikke er noe poeng å skrive, er det det da? Det blir bare "skryting" liksom. Vi har en sum pr pers vi pleier gi tv-aksjonen, og i år tok vi med lillejenta i magen også.

• Liker
Reactions: BMC
Sum føler jeg egentlig ikke er noe poeng å skrive, er det det da? Det blir bare "skryting" liksom. Vi har en sum pr pers vi pleier gi tv-aksjonen, og i år tok vi med lillejenta i magen også.
Jeg var bare nyskjærrig, for jeg vet aldri hva som er vanlig å gi. Ungene her ga en tier hver, og en haug kronestykker de fant i lommeboka mi.

Jeg var bare nyskjærrig, for jeg vet aldri hva som er vanlig å gi. Ungene her ga en tier hver, og en haug kronestykker de fant i lommeboka mi.

Det er selvsagt ikke noe i veien med å spørre, jeg føler bare ikke egentlig at det er hwlt stuerent å svare. vi gir dog altså 200 pr pers. Ingen ringte på døra i år heller, så jeg setter over i bank. Siden jeg ikke gadd sende 5 sms

Tenker at man gir ut fra hvor mye man føler man kan gi. Har ikke noe fast sum, kommer helt an på hva jeg har i kontanter. I år var det 200 kroner + 3-4 meldinger til p3 aksjonen. Tenker alle monner drar.

Ja vi ga, riktignok ikke like mye som frøkna mente vi skulle gi da.

Back
Topp