Kor er det billigst å kjøpe baby utstyr?
Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
haha, det tenkte jeg også! =P ble ikke klokere der =)
Fullstendig oversikt finner dere her; http://www.tv2.no/underholdning/hjelperdeg/spar-3000-kroner-paa-nytt-babyutstyr-3983169.html
huff.. hehe! Håper du fremdeles er fornøyd med kjøpene dineHehe ble så glad når mamma ringte å gå beskjed. Og så skuffa når eg hadde alt
Hehe ja er nok vel så bra det du har sjøl om det var dyrerehuff.. hehe! Håper du fremdeles er fornøyd med kjøpene dineJeg begynte å legge ut til sambo om at vi kunne jo kjøpt det og den så hadde det blitt billigere.. - men så fikk jeg det rareste blikket tilbake og slo meg til ro om at det vi har kjøpt er helt supert! Litt dyrere, men helt supert! =)
åh! såpass! Skikkelig kupp det! laken er vel gjerne det som går en del på vask etterhvert så til 10 kroner er jo det man kan kalle en realt røverkjøp! =DHehe ja er nok vel så bra det du har sjøl om det var dyrere
Eg var på jysk i går og dere hadde de rydd og tøm 10kr for lyseblå laken til sprinkelsenga. Syns det var så billig at eg bare måtte kjøpe sjøl om eg har 4 identiske fra fører det billig så er det billig
åh! såpass! Skikkelig kupp det! laken er vel gjerne det som går en del på vask etterhvert så til 10 kroner er jo det man kan kalle en realt røverkjøp! =D