Tv 2 Bliss i kveld

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Fantastisk kveld for oss gravide på Bliss i kveld :D 21.25 begynner Sigrid blir mamma.. Tror hun føder i dag! og etter det så er det : magen og meg. der de følger 2 svangerskap når det nærmer seg slutten.. SUPER interessant..... Gleder meg.. Blir nok trøtt i måren, men verdt det ;)
 
Takler ikke Bonde Tusvik, var på et Stand Up-show med henne før hun ble kjent og fikk totalt avsmak :P


Her sees det på Kakekrigen på FEM, og etterpå er det vist Fødeavdelingen. Det gleder jeg meg til!
 
Takler ikke Bonde Tusvik, var på et Stand Up-show med henne før hun ble kjent og fikk totalt avsmak :p


Her sees det på Kakekrigen på FEM, og etterpå er det vist Fødeavdelingen. Det gleder jeg meg til!
Flust å velge i ;) tirsdag er den store tv kvelden :P
 
Det var bra du sa. Det må jeg se på :)
 
Oi, det må jeg få med meg!

Har sett begge sesongene av "Jordmødrene" på NRK nett-tv tidligere, og ser dem igjen nå. Ble helt annerledes når det plutselig var relevant for meg og. Anbefales!
 
Oi, det må jeg få med meg!

Har sett begge sesongene av "Jordmødrene" på NRK nett-tv tidligere, og ser dem igjen nå. Ble helt annerledes når det plutselig var relevant for meg og. Anbefales!
finner du sesong 1? den var ihvertfall borte en stund for 1 år siden, fant bare sesong 2 da.... Fantastisk serie!! :)
 
Så 2 episoder av sesong 1 i forrige uke i hvert fall :)
 
Jeg husker jordmor serien på nrk1 var helt fersk og ble sendt på NRK da jeg var gravid med første mann for 6 år siden... og jeg ble advart fra den ene episoden hvor det var dødfødsel... tror det var bare uker før min egen termin, og jordmor på helsestasjonen som ikke ønsket jeg skulle se det...
 
Back
Topp