Tuuuusen takk...

Mspower

Forelsket i forumet
...til ..Lykke.. som har skrivi inn her hva som har skjedd.
og tuuusen takk til dere som har svart! :)

dette har vært lange dager... torsdag var første dag til UL,men måte inn igjen mandag og onsdag(i dag).

nå har jeg reist helt hjem for å slappe av i noen dager.. ny UL på søndag...
høres kanskje rart ut,men vet ikke hvor mye mer kroppen min tåler i denne omgang :S
kan ærlig innrømme att jeg ser svart på dette nå... men håper det blir lysere når søndagen kommer...

klarte på toppen av det hele å få feber og kraftig hoste,men det begynner å gi seg nå...
til legen i morgen å få sykmelding.. er ikke klar for jobb enda :/

ORIGINAL: Nesing

Ikke vanskelig å skjønne at du er både sliten og motløs nå, men jeg håper virkelig søndagens UL kan endre på dette! Satser på god vekst av eggene dine slik at uttak og deretter innsett kan foretas i løpet av neste uke. Lykke til videre, MsPower! [:)][:)]

Signerer.

Tenker sånn på deg snuppa *knuse klem*
Ta godt vare på deg selv nå,få deg sykemelding og "lad" opp batteriene så godt det kan frem mot søndagen. Håper disse 5 dagene gjør godt for folikkene dine.

Stoooor klem

Tusen takk,jenter :)
dere får meg i allefall mer positiv...

vet ikke hva jeg gjør hvis eggene er for små nå å :S

Jeg vil bare tilføye, husker ikke helt om det var Nesing her inne - men hun gikk på sprøyter lenger enn det normale og lille Gustemann ble resultatet av dette selv om det var mange dager med sprøyter.

Mener det er flere her som har blitt gravid med mange sprøyte dager, så jeg krysser fingrene for deg at det funker for deg også.

Sender over en stor trøsteklem[:)]

ORIGINAL: Serene

ORIGINAL: Mspower

Tusen takk,jenter :)
dere får meg i allefall mer positiv...

vet ikke hva jeg gjør hvis eggene er for små nå å :S

jeg spurte under uttaket om noen egg var for små og da lo sykepleieren og sa at eggene kommer ikke i small medium og large [;)] [:D] slik som på frittgående høner[8D] så da er det vel ikke strl på dem da men modning?

hehe. det var bra sagt ;)
eneste dem har sagt til meg er att dem er for små.. ikke noe mer :S så... hmmm.. vet ikke jeg...

ORIGINAL: twinanne

Jeg vil bare tilføye, husker ikke helt om det var Nesing her inne - men hun gikk på sprøyter lenger enn det normale og lille Gustemann ble resultatet av dette selv om det var mange dager med sprøyter.

Mener det er flere her som har blitt gravid med mange sprøyte dager, så jeg krysser fingrene for deg at det funker for deg også.

Sender over en stor trøsteklem[:)]

takk for det :) jeg har ett lite håp enda,bare vanskelig å tenke positivt synes jeg :S

takk for god klem :)

ORIGINAL: Nesing

Som Twinanne skriver, jeg gikk på sprøyter lenger enn normalt og resultatet er altså lille Gustemann. Det er med andre ord fullt mulig å få fullklaff selv om eggene utvikler seg saktere enn forventet. Fikk heller ikke ut mer enn tre egg. Derfor sier jeg bare: IKKE MIST MOTET! Dette kan definitivt gå veien for deg! 

Hihi.. du fikk i allefall ett supert resultat ;)
gikk du lenge etter første UL på sprøyter?

Back
Topp