Tuttestørrelser

Troika

Glad i forumet
Septembermødre <3
Vesla har ennå nr 1 mn får jo bare litt vann av og til.. Mn bør gjerne bytte til litt større. Hvilket nr bruker dere? Hvor høyt går størrelsene egentlig?

Har ikke så greie på flasker, siden veslejenta her også kun drikker litt vann på flaske.. hun liker aller best tutkopp. Driver å prøver å venne henne litt til flaske også.
Har en Avent flaske og en fra mam. Kjøpte nr.2 tutt til mam'en, men vet det er en nr.3 også.
Det står på de hvilken alder det er beregnet til. (På innpakningen.) ;)

Det har jeg ikke tenkt på! Vi har vel nr 1 på flaskene enda. Kanskje vi bør bytte? Har medela

De drikker jo seint når de har for liten tutt..
Nå har vi byttet, og det skulle vi visst gjort før! Hun drakk mye fortere, og dermed mye mer :) Men så ikke ut som medela hadde mer enn 2 str?

Nå har vi byttet, og det skulle vi visst gjort før! Hun drakk mye fortere, og dermed mye mer :) Men så ikke ut som medela hadde mer enn 2 str?

Usikker på det, vi hadde Avent til første og andre, der var det 4 tror jeg.
0=1 mnd
2= 1 mnd
3=4 mnd
4=6 mnd

Samme med MAM.

Prøv å google det :)

Ja de drikker jo mye mer og mye fortere, tenk hvor sliten de blir i munnen av å suge så hardt for så lite melk liksom :P

Usikker på det, vi hadde Avent til første og andre, der var det 4 tror jeg.
0=1 mnd
2= 1 mnd
3=4 mnd
4=6 mnd

Samme med MAM.

Prøv å google det :)

Ja de drikker jo mye mer og mye fortere, tenk hvor sliten de blir i munnen av å suge så hardt for så lite melk liksom :p
logisk ja :) Kan ikke se at det finnes mer enn 2 str, men kan jo lage hullet litt større evt

Back
Topp