Tutter på gamle avent flasker?

mami31

Andre møte med forumet
Har hørt at de nye tuttene ikke passer på de gamle avent flaskene, er det noen som vet hvilke som passer? :)

Jeg har egentlig ikke peiling, men vi brukte i alle fall mam-tuter på gammel type avent-flasker for 4 år siden.....

Vi måtte kaste alle gamle avent flaskene også de uten bpa

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg bruker MAM tutter på gamle Avent flasker :) de nye tuttene til Avent passer ikke.

Sent from my iPhone using BV Forum

Har kjøpt gamle smokker på Ebay:)

Men de gamle har jo Bpa som er et giftstoff i seg om jeg ikke husker feil. Husker når eldste jenta min nærmet seg året kunne vi sende inn alt av flasker og få tilsendt nye uten det stoffet. Vi sendte inn og fikk alt nytt, men når det kom tilbake hadde hun sluttet med alt av flasker. Men det gjorde jo ingenting pga jeg var gravid med nr 2;)

Sent from my iPad using BV Forum

MAM tuttene passer :) De bruker vi nå :)

Vi har flasker uten BPA, da vi leverte inn de gamle og fikk nye når vi ventet nr 2. :)

Men de gamle har jo Bpa som er et giftstoff i seg om jeg ikke husker feil. Husker når eldste jenta min nærmet seg året kunne vi sende inn alt av flasker og få tilsendt nye uten det stoffet. Vi sendte inn og fikk alt nytt, men når det kom tilbake hadde hun sluttet med alt av flasker. Men det gjorde jo ingenting pga jeg var gravid med nr 2;)

Det er veldig gamle flasker. Her er det kun snakk om den gamle typen uten bpa. Den nye typen Avent passer ikke til de gamle smokkene, og butikkene har slutta å selge smokker av gammel type. Bpa flaskene må ha bli bytta ut før 2010, for de eksisterte ikke da storebror kom i juni 2010.

Da kunne vi beholdt de Bpa frie flaskene og kjøpt nye totter. Jaja da vi litt effektiv på å kaste de

Back
Topp