tutte-dilemma.

KineMor1

Forelsket i forumet
Jeg har en liten hønemor som nekter å ta tuttene som er fra 4mnd+ eller 6mnd+. og nekter også å ta alt som er fra 0-6 mnd. eneste hun vil ha er avent sine nyfød smukker, der har hun 2 av.. og det er de to som hun fikk i sånn gratis pakke før fødselen. finner ikke disse tuttene noe annet sted, og jeg holder på til å gå på veggene. vi går jo dæven døtte å leiter etter tuttene i leiligheten 24\7. alltids en av dem som er rotet bort.

noen andre som har barn som nektet de større tuttene+? forstår jo at suge-delen er større... ser jo det ettersom at hun brekker seg på den. men hun er jo tross alt snart 10 mnd, og munn partiet på tuttene som hun tar er jo drit små.. ser jo ikke noe deilig ut.  blehr[>:]

Levi vil heller ikke ha de store, de kommer rett ut igjen! [;)]
Men de fra avent som vi fikk i den pakken er vel den samme størrelsen på de 0-6 mnd. som de har i butikken...? [8|] eller tar jeg helt feil?

ORIGINAL: Lisemor_

Men de fra avent som vi fikk i den pakken er vel den samme størrelsen på de 0-6 mnd. som de har i butikken...? [8|] eller tar jeg helt feil?

avent sine er litt tynnere og kanskje litt lengre i selve sugedelen, sikkert derfor hun nekter ta noe av de andre merkene som er fra 0-6 mnd. i dunno, syntes det hele er skikkelig merkelig og litt irriterende .p

her har de de små 0-2 mnd suttene på apoteket..

ORIGINAL: Lisemor_

De vi fikk i gratispakker fra avent selges jo i nesten alle dagligvarehandler her for tiden.

Back
Topp