Tutkopp...eller hva det nå heter....

soffy81

Elsker forumet
Noen som har tips til god kopp for en som sliter med å skjønne hvordan han skal drikke av den???
Det funker ikke med vann på flaske nemlig......

tror de bare må få leke med de.. Ylva har leka med sine en stund nå og har begynt å drikke litt av dem. hjelper henne litt.

Eg har ein kopp frå TimmeeTippee (usikker på skrivemåten) å den e veldig bra.. Hu klare jaffal å drikka frå den i forhold te ei vanlige flaska...

Ellers e Tupperware sin åg god[:)][:)]

Kan og prøve sånn mam flaske med håndtak og stor tykk kraftig tut på. Er ikke vanlig tåteflaske tut. Husker ikke va den kalles den flaska, men er tenkt som overgang mellom flaske og tutkopp og den skal være fin for de som har kløe i tenner da tuten tåler det. Var vanskelig å forklare. Men har sett at det er ikke alle butikker som har den. Her hadde de den på rema. Snuppa tulla litt med den til å bynne med, men så skjønte ho det der med å drikke fra den, ellers så kan du prøve tutkopper med mykere tut (ikke hardplast), vet at mam har en tutkopp med myker tut, men er ikke håndtak på den koppen. Avent sine tutkopper skal vel og være litt myke tror eg.

Men dem trenger nok å få leke med den og prøve. Fordi på tutkopper må dem liksom jobbe litt mere før at det kommer no ut, er en annen teknikk dem må bruke får å få det til i forhold til flasker.

Avent Magic :) Har den i de fleste dagligvarebutikker. Samme prinsipp som tutteflaske, må suges ut. Søler ikke.

ORIGINAL: lille snegle

Avent Magic :) Har den i de fleste dagligvarebutikker. Samme prinsipp som tutteflaske, må suges ut. Søler ikke.

Elsker den! [:)]

Den har vi og.. Den er suuuuper:)

Min skjønner ikke at han må suge, så jeg har fjernet den delen jeg, så bare renner ut, men skal prøve om han skjønner suginga nå. han har endelig skjønt prinsippet med tåteflake å nå[8D]

jeg har prøvd flere - både mam sin og en annen som jeg ikke husker hva heter - han gadd ikke prøve en gang! men tupperware sin funket med en gang!!! kjempe fornøyd!! veeeeldig lett å sutte på og den skal ikke dryppe!![:D]

ORIGINAL: Amaryllis

jeg har prøvd flere - både mam sin og en annen som jeg ikke husker hva heter - han gadd ikke prøve en gang! men tupperware sin funket med en gang!!! kjempe fornøyd!! veeeeldig lett å sutte på og den skal ikke dryppe!![:D]

Tupperware sin funket med en gang her i huset også. SÅ den anbefales! Hun drikker nå også av avent sin, men skjønte ikkje helt hvodan hun skulle drikke av den i beg.

Ikke fordi at jeg er en gammel TW-konsulent, altså......men TW sin er bare best!!!!![:D][:D][:D][:D]

Back
Topp