Tutekopp

Håpefull☺️

Glad i forumet
Mailykke 2018
Augustbarna 2021
Må bare få anbefale wow cup! Sølefri kopp uten tut som sikkert gjør overgangen til vanlig kopp/glass mye lettere :) Jeg har aldri sett dem før, men mamma er styrer i en barnehagesone som bestilte alt for mange av dem nå før jul, så de ansatte fikk de som ble til overs. Min brukte et par måltider på å knekke koden, men nå drikker han av den på egenhånd som bare det! :) synes de er utrolig mye bedre enn de «vanlige» tutekoppene, og mini synes det er skikkelig stas å klare helt selv <3
 
Nå har jeg googlet, men skjønner ærlig talt ikke hvordan den fungerer? :wideyed:
 
Nå har jeg googlet, men skjønner ærlig talt ikke hvordan den fungerer? :wideyed:

Hoho! Bare suger på kanten, så kommer det vann ;)prøvde selv - veldig likt som å drikke av glass :) Men jeg var ganske skeptisk da jeg så den selv.. trodde ikke han skulle skjønne det! Men det var bare et par måltider der han fikk leke med den litt, og så satt han plutselig å drakk. :)
 
Kjøpte den i desperasjon til eldste, hun tok hverken flaske, tutekopp, vanlig kopp, sugerør-kopp eller noe som helst som ikke var pupp :rolleyes: Hun tok ikke wow-kopp heller...

Har såvidt forsøkt den litt på lillebror, virker ikke som om han skjønner seg på den enda, men forsøker litt til før jeg gir den helt opp...
 
Min drikker riktignok av hva som helst (bortsett fra puppen :confused004), men synes de var så fine siden det blir som å drikke av vanlig kopp/glass :)
 
Back
Topp