Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aner ikke, men tror min ville drukna [emoji23][emoji23][emoji23]Når er det egentlig barna kan begynne å bruke tutekopp? Vurderer å prøve mme i det [emoji28]
Er bare til å teste det [emoji2] Er forskjellige hull str på de forskjellige typene [emoji846] Noen har 3 hull og noen 1 [emoji2]
For ikke å snakke om at noen vil det "renne" av mens andre må man suge ganske hardt for å få ut noe. Husker storesøster ikke fikk en dråpe ut av de dryppefrie da hun først begynte med tutkopp, men senere ble det de dryppefrie som var favoritten og de andre ble lagt bort.
Fysioterapauten som var på treffet her snakket faktisk om tutkopper som noe negativt og mente man heller burde lære ungene å drikke av glass. Tenker selv det kan være greit å ha tutkopper, men kanskje passe på at det ikke blir en hvilepute så man glemmer å bruke glass liksom.![]()
Sant nok, men er ikke glass mer for når dem klarer å holde det selv? Eller mener man at man skal holde glasset for babyen og la h*n drikke fra det?
Var det de mente, ja. Er jo en annen måte å drikke på, så de snakket noe om musklene i munnen og tunga og sånt.![]()
Blir jo fryktelig mye søl om noen skal gi meg drikke på den måten, så vil ikke tenke på hvordan det er for barn.Hmm, ser for meg mye gris, hahaha. Men det blir det jo på et tidspunkt uansett når de skal lære seg å drikke og spise selv [emoji23] Men det er kanskje en forutsetning at de kan sitte først? Evt ordne seg en babystol med god polstring og støtte rundt babyen?
Syns tutekopper er greit i begynnelsen fordi barnet klarer å holde de selv, vi gikk over på glass rundt 1års alder med storebror [emoji846]For ikke å snakke om at noen vil det "renne" av mens andre må man suge ganske hardt for å få ut noe. Husker storesøster ikke fikk en dråpe ut av de dryppefrie da hun først begynte med tutkopp, men senere ble det de dryppefrie som var favoritten og de andre ble lagt bort.
Fysioterapauten som var på treffet her snakket faktisk om tutkopper som noe negativt og mente man heller burde lære ungene å drikke av glass. Tenker selv det kan være greit å ha tutkopper, men kanskje passe på at det ikke blir en hvilepute så man glemmer å bruke glass liksom.![]()