Tutekopp

amliv88

Gift med forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
Drikker babyene deres av tutekopp nå? Får de det til?
Har en her som nekter flaske, så jeg tenkte at kanskje tutekopp ville bli mer akseptert.
Hvilken type tutekopp buker dere? Hvilken er lettest i begynnelsen?
Og er det bare å gi de den så finner de utav det selv?

Her får han vann av tutekopp til måltidene. Bruker avent sin fra 6 mnd. Jeg hjelper han å holde den (hvis ikke kastes den bare i gulvet x antall ganger), men han hadde ingen problem med å skjønne at han må suge på den for å få ut noe.

Februar-14 mamma ❤️

Her har hun begynt å drikke av vanlig glass:p bare fordi vi ikke har tutekopp:) må gå til innkjøp av det:p

Celia 11.01.14

Vi har prøvd tommee tippee sin, men hun skjønner ikke at hun skal suge. Har aldri fått til tåteflaske heller.
Kan ta ut ventilen på tutekoppen for at det skal renne, men funker ikke så bra det heller.
Eneste som funker er vanlig kopp.

Arin likar godt desse flaskene med sugerør. Fekk kun tak i den frå 18+, men den funkar veldig bra. Ellers likar han mam sine "læretutekoppar".

❤️Gutt❤️Februar 2014❤️
❤️Nr 2 i mai? ❤️

Arin likar godt desse flaskene med sugerør. Fekk kun tak i den frå 18+, men den funkar veldig bra. Ellers likar han mam sine "læretutekoppar".

❤️Gutt❤️Februar 2014❤️
❤️Nr 2 i mai? ❤️
Vurderer å prøve slik til min også, han liker jo å suge på disse smoothieposene, så regner med han får til slik flaske også :)

Vurderer å prøve slik til min også, han liker jo å suge på disse smoothieposene, så regner med han får til slik flaske også :)

Det trur eg, for A skjønte den med ein gong :)

❤️Gutt❤️Februar 2014❤️
❤️Nr 2 i mai? ❤️

❤️Gutt❤️Februar 2014❤️
❤️Nr 2 i mai? ❤️
Hvor kjøpes sånne flasker med sugerør?

Lillegutt 5/3-14 <3

Eg kjøpte på Extra, men har sett på dei aller fleste dagligvarebutikker :)

❤️Gutt❤️Februar 2014❤️
❤️Nr 2 i mai? ❤️

Har drukket fra nam sin tutekopp fra hun var 3,5 mnd. Den er absolutt den letteste og drikke av for barn som har flaskenekt som min frøken hadde:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hvor kjøpes sånne flasker med sugerør?

Lillegutt 5/3-14 <3
Kjøpte en sånn fra Avent på Rema 1000 tror jeg det var :)
Fra 12mnd + men hun skjønte den på første forsøk :)

Har også slik med sugerør, den er favoritten for tiden :)

Har drukket vann fra tutekopp fra hun var 4 mnd. Men bare sånn som renner av seg selv, skjønner ikke at hun skal suge. Drikker av vanlig glass også. Hun vil ikke ha melk fra kopp da. Kaasanskje hvis den er helt fersk (ikke fyrst og opptibt og varmet)

Sent from my iPad using BV Forum

Han brukte et par ganger på å skjønne at han måtte suge, da var det stor suksess en stund. Nå er det totalt nekt, aner ikke hvorfor. Så da er det fra kopp i mellomtiden til han finner ut han vil ha det igjen. Har avent sin for 6mnd+ :)

Bruker avent sin fra 6 mnd og den tok han med en gang fra han var fire mnd.. :)

Vi bruker forløpig MAM fra 4 mnd (med anti søl) også har vi prøvd Avent fra 6 mnd..

Her drikker hun av tutekopp, og har gjort det en stund. Men jeg tar ut ventilen inni på de som har det. Ellers gidder hun ikke suge. ;) Kan forøvrig anbefale ikea sin til 19 kr. :D helt toppers!

kjøpte mam sin tutekopp fra 6 mnd og oppover, men føler lillegutt må suge så utrolig hardt for å få ut noe, skal det være sånn? prøvde uten ventilen, men da bare rant det ut!

Back
Topp