tutekopp/drikkeflaske

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
hva slags tutekopp eller drikkeflaske bruker barna? har ikke funnet en jeg er fornøyd med.

Mam sin fra 4 mnd

Vi har en fra Avent, sånn med sugerør fra 12 mnd. Og en lignende en fra Bambino, med smalere sugerør. Blir like mye klin av begge to ;) Og så har vi en av de bittesmå Imsdalflaskene, men et litt ukontrollert trykk på den så er det vann all over the place!

Mest fornøyd med den fra avent med gummitupp, blir ikke noe søl.

Men hun drikker mest av glass, er kun det de får i bhg så er det hun er mest vant til. Den avent koppen står på gulvet, så hun tar en sup når hun blir tørst.

Har flere typer, men bruker mest den fra tupperware, den er helt fantastisk :D
Lekker ikke og tåler å bli kasta i gulvet uten at den åpner seg

Vi har sånn ca fem forskjellige, og bytter på. Mest fordi mini ikke er så innmari glad i vann, men finner mye merkelig glede i en "ny" kopp som ikke har vært brukt på en stund, og da drikkes det mye mer. Blant disse koppene er nok Mam og Avent favoritter hos oss/meg.

Jeg syns avent sin med sugerør og wow koppen er best:)

Har flere typer, men bruker mest den fra tupperware, den er helt fantastisk :D
Lekker ikke og tåler å bli kasta i gulvet uten at den åpner seg

Lillemor her sitter bare og klemmer på tuten på den hun, så hun blir søkk våt :D Bortsett fra det så er den ok.

hvor har dere kjøpt? har vært på rema, kiwi og et apotek, men de hadde dårlig utvalg.

Avent med gummitupp kjøpte jeg på coop extra.

hvor har dere kjøpt? har vært på rema, kiwi og et apotek, men de hadde dårlig utvalg.

Har kjøpt på boots (wow koppen) og på meny og rema. Men er stor forskjell i utvalget fra butikk til butikk.

Liker Avent sin med gummitupp best men den har jeg ikke sett noe sted nå (ikke at jeg har sett så nøye etter heller). De han har er arv fra storebror men skulle absolutt ha kjøpt en til for han ødela en og de andre vi har (avent med sugerør, mam med gummitupp) bare slår han i bordet til de starter å lekke.

MAM-koppen fra 4 mnd fant jeg på et apotek og på nett, men andre kopper har de en del av på Barnas Hus i tillegg til apotek og vanlig matbutikk

Liker forresten IKEA sin også veldig godt.
Den hvite og grønne.

Koster 14kr så er jo ikke blandet de dyreste.

Jeg har kjøpt avent med sugerør, synes den fungerer fint:)

Back
Topp