Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
det var kjempekorselig at du kunne komme på barselgruppa idag[:D] vi fikk jo ikke pratet så veldig mye sammen da,men det kan vi jo ta neste gang[:)] korselig var det[:D]
takk for det[:)]vjeg vet, hun er utrolig lik på pappan sin[:D], det er vel naturens gang å fortelle pappan, hvem barnet tilhører[8D]han kan ikke nedkte på seg denne jenta nei...hehe...
jeg vet hvem 3 av de andre var fra før av kjente bare en..hu som hadde den ungen med pute... ja vi satser på litt samtaler nestegang[:D]
hihi..jeg gleder meg til neste gang, det er jo ikke før 4 mai da,men da skal det jo være med helsesøster, så da håper jeg på masse go informasjon om div ting og tang[:D] og da håper jeg vi får bedre tid til å skravle litt etterpå også[:D]
det var fordi de egentlig skulle ha no kurs, men så skulle de ikke ha no kurs alikavel...bla bla bla
åja lommespeilet kom fort frem igår for å sjekke om heisen fungerte ja hvordan er ståa med din heis da? *ler*