tusull

siri01

Elsker forumet
det var kjempekorselig at du kunne komme på barselgruppa idag[:D] vi fikk jo ikke pratet så veldig mye sammen da,men det kan vi jo ta neste gang[:)] korselig var det[:D]

takk for det[:)]vjeg vet, hun er utrolig lik på pappan sin[:D], det er vel naturens gang å fortelle pappan, hvem barnet tilhører[8D]han kan ikke nedkte på seg denne jenta nei...hehe...

jeg vet hvem 3 av de andre var fra før av kjente bare en..hu som hadde den ungen med pute... ja vi satser på litt samtaler nestegang[:D] 

[;)]

hihi..jeg gleder meg til neste gang, det er jo ikke før 4 mai da,men da skal det jo være med helsesøster, så da håper jeg på masse go informasjon om div ting og tang[:D] og da håper jeg vi får bedre tid til å skravle litt etterpå også[:D]

det var fordi de egentlig skulle ha no kurs, men så skulle de ikke ha no kurs alikavel...bla bla  bla
 åja lommespeilet kom fort frem igår for å sjekke om heisen fungerte ja hvordan er ståa med din heis da? *ler*

ja den er kjekk å ha[:D] jeg har heller ikke no høyblokk. og glad er jeg for det, jeg tror jeg har 3 etg eller no jeg[8|][8D]

Back
Topp