tusull

siri01

Elsker forumet
bor ikke du på herre? da kommer vel vi i samme barselgruppe da? skal du på barselgruppe?

jeg tror barselgruppene skal samles på helsestasjonen i langesund de 3 eller 4 første gangene[:)] si ifra når du har fått invitasjonen fra helsestasjonen da:) jeg venter fortsatt på min

dytter litt jeg[:D]

jeg tror du sa det til meg på termin i februar at du var fra herre[:)] jeg tror første barselgruppe skullevære 13 april... for jeg ringte helsesøstra i langeusnd og spurte, og da sa de at invitasjoner var sendt ut. hadde jo vært kjempekorselig  å treffes[:)]

jeg dytter litt jeg[8D]

jeg vet ikke jeg, men jeg tror jordmor skal fortelle litt om barseltid og litt sånne ting, tror de ordner med litt kaker og kaffe også[:D]

det er for alle fødende:P det vet jeg helt sikkert ihvertfall:) men hvordan skal jeg vite at du er du? når jeg ikke har sett deg før[8D]

heisann, nå har jeg fått inbydelse til barseltreff fredag 13 på helsestasjonen her:) jordmor,helsesøster og fysioterapaut skal bytte på å være der de første gangene, de skal ta opp ting vi lurer på å sånn,,,alt fra spørsmål om din egen kropp og ting som har med barnet å gjøre:) håper vi treffes der da:)[:D]

dyttdytt[:D]

hehe da får du si hei til meg først da:P jeg er ikke sjenert:) det blir morro at vi blir mange da:) mange nye mennesker,det liker jeg:)

dyttelittdytt[8D]

ORIGINAL: Tusull

Ja jeg fikk innbydelsen i dag i posten.. Passa meg innmari bra at det skulle være på fredagene.. men at det skulle starte fredag den 13.. hm.. Får håpe det bare er overtro da.. [:D]

ja vi får satse på overtro:) det blir korselig tror jeg, endelig får jeg møte noen med babyer på martine sin alder[:D] hvor gammel er du tusull?

ORIGINAL: Tusull

Ehemm.. joa, jeg er 31 enn så lenge...

Har du ingen venner som har barn på martine sin alder??
Vel det har ikke jeg, kommer noen seinere i år men da har jo sebastian blitt stooor i forhold allerede..

Men det har kommet noen barn på rappen her på herre, så vi danner nok en egen Herre-barselgruppe her ute også.. [:D]

nei jeg har 4 venniner med barn, en er 11 mnd, en på 6 mnd, også de 2 andre har jo på alderen til martine, men de bor i skien, og ser de utrolig skjeldent. så det blir morro på barselgruppe ja:) men vi har jo en sånn trillegruppe meg og hu som har en unge på 6 mnd da:) vi triller tur omtrent hver dag

korselig at det er en som har termin snart da:) da kan dere trille sammen:) det er korseligere å gå tur sammen med noen, enn alene

Back
Topp