Tusser ikke noe mer enn vanlig

Mamma til en skatt

Gift med forumet
It's gonna be May 2019
Det sies at en tisser mer når en blir gravid, men har egentlig ikke merket noe særlig til det, utenom at jeg har begynt og må tisse 1 gang om natta.
Noen andre som har det slik?
 
Ingenting er mer normalt enn det andre :) Jeg tisser ikke noe særlig mer, men har treg mage:-/ Evig vondt og tidkrevende på do:p
 
Det er litt opp og ned. Noen dager tisser jeg masse. Andre ganger er det ikke mer enn vanlig. I uke 4 og 5 måtte jeg tisse 5-10 ganger før jeg sovna. Men nå har det roa seg litt. Bare et par ganger ekstra iløpet av dagen, ikke noe jeg legger så mye merke til egentlig.
Det er vel veldig individuelt. Mange tisser ikke mer før barnet blir så stort at det trykker på blæra :p
 
Samme her, har stusset litt på dette. Synes å huske at jeg gikk hyppigere i forrige svangerskap, men det er nesten 5 år siden, og vanskelig å huske når den tette dogåingen begynte...Er 6+4 i dag.
 
Tisser hele tiden på dagen, men har holdt meg natten igjennom så langt.
 
Stoooort sett så tisser jeg som normalt, jrg drikker aloe vera med tranebær, så mistenket at den har holdt "systemet" i balanse :)
 
Stoooort sett så tisser jeg som normalt, jrg drikker aloe vera med tranebær, så mistenket at den har holdt "systemet" i balanse :)
Jeg har tisset ekstremt mye, men for en uke siden ca begynte jeg med tranebærkapsler. Pga mye uvi i forrige svangerskap, så tenkte det kanskje ville være greit å forebygge litt. Og når du sier det, så er det akkurat som det er enklere å "holde" seg nå, enn det var før jeg begynte på dem. Må ikke slippe alt jeg har og løpe på do, liksom.
 
Jeg har tisset ekstremt mye, men for en uke siden ca begynte jeg med tranebærkapsler. Pga mye uvi i forrige svangerskap, så tenkte det kanskje ville være greit å forebygge litt. Og når du sier det, så er det akkurat som det er enklere å "holde" seg nå, enn det var før jeg begynte på dem. Må ikke slippe alt jeg har og løpe på do, liksom.
Der ser du!! Så flott :D Deilig å slippe å være redd for å bevege deg utenfor huset pga tissing liksom :p hihi
 
Jeg tisser hver andre tine ca, slitsomt! Også har jeg fått sinnsykt treg mage! Hjelpes!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er nå 9+5 og tissinga har roa seg veldig :) verre med magen... der går det veldig tregt!
 
Back
Topp