TUSSA!! *link*

*Kolibri*

Forumet er livet
Yes, jeg digger Riviera møbler, men har ikke råd til det [8D]. Har vært inne og sett og Riviera har også en webshop hjemmeside. Men UNFORTUNATELY litt i dyreste laget.

Takk som tenker på meg da.... [:D]

Og du forresten, jeg skal jo kutte ned på inntaket av snop. Så jeg skulle tømme lageret her hjemme og ikke kjøpe nytt annet enn i helgen. Vel... jeg har vært på butikken i dag før frokost og kom i skade for å ta med meg en pakke Start kjeks og en pakke Oreo kjeks. (og 2 wienerbrød) Er det som snop å regne??? [;)]

Det er derfor salg er så gøy! [8D] nei, er fryktelig dyrt ja[&:]

hahaha du er værre enn meg..kos deg med alt det gode! Her har jeg også kuttet ut snopet, så hvorfor to sjokoladekjeks havnet ved siden av kaffekoppen min er et mysterium!!!

men så gikk jeg jo tur i regnet i går i noen timer så føler at jeg har lov i dag..for ikke å nevne den teite tanta som er på besøk i dag, da er alt lov[:'(] tror det er hun som lurer i meg sjokoladekjeks i dag- sleipe tante!

hvordan er det forresten når dere spiser raclett? spiser fie det?[8|]

ORIGINAL: kolibri

hvordan er det forresten når dere spiser raclett? spiser fie det?[8|]

Hun spiser ikke ost på, men spiser kjøtt, potet, tomater og ananas stort sett. Morsomt å se tingene steke på bordet [8D] Vi hadde marinert svinekjøtt til.

Back
Topp