Tusler videre...

Susemamma

Glad i forumet
Julibarna2014
Det ser ikke ut til å bli juni heller på oss, så da pakker jeg snippesken og tusler videre til juli.

Ikm er ikke før i morgen, men når jeg testet negativt i går og hele tiden har hatt en merkelig følelse basert på ingenting om at jeg ikke er gravid så er vel egentlig alt håp mer eller mindre ute (så kommer jeg heller tilbake igjen dersom jeg bare har blitt lurt ;) hehe). Dette var bare 2pp så det er ingen panikk, jeg har bare vært bortskjemt med mine to første barn og truffet på 1pp.

Lykke til alle dere som har kunnet flytte inn og svare på alle de morsomme trådene om termin og fødested osv osv. Gleder meg til det blir min tur! :)

Nå er jeg utålmodig og litt oppgitt! Ikm har kommet og gått, skulle fått besøk av tr på onsdag, men har fortsatt ikke kommet. I dag morges slo jeg til med CB digital i tilfelle jeg bare har dårlig kjemi med de billigstrimlene, men CB var enig med dem i at jeg ikke er gravid. Det er ikke ofte jeg er så ivrig etter å få mensen, men jeg vil ha den nå så jeg kan komme i gang med neste pp! Kan ikke huske å ha gått så mange dager over noen gang.

Sorry at jeg "misbruker" dere når jeg tydeligvis ikke skal henge med dere helt fram til juni, men det er så koselig her inne at jeg har hengt her siden tr ikke har kommet.

Nå er jeg utålmodig og litt oppgitt! Ikm har kommet og gått, skulle fått besøk av tr på onsdag, men har fortsatt ikke kommet. I dag morges slo jeg til med CB digital i tilfelle jeg bare har dårlig kjemi med de billigstrimlene, men CB var enig med dem i at jeg ikke er gravid. Det er ikke ofte jeg er så ivrig etter å få mensen, men jeg vil ha den nå så jeg kan komme i gang med neste pp! Kan ikke huske å ha gått så mange dager over noen gang.

Sorry at jeg "misbruker" dere når jeg tydeligvis ikke skal henge med dere helt fram til juni, men det er så koselig her inne at jeg har hengt her siden tr ikke har kommet.
Det er helt greit :) om ikke TR har kommet til i morgen la. Man alltids reise til legen og be om en blodprøve :) kanskje du bare er en av de som tester positivt sent :) men så lenge TR ikke har kommet er det fortsatt muligheter <3 lykke til

Skjønner det er kjedelig å vente. Men så lenge tanta ikke har kommet er det et håp. Kanskje du bare produserer sent hcg. Så for min del skal du få henge her helt frem til juni :D

Enig med de andre her :) Dra til legen dersom TR ikke kommer de nærmeste dagene, greit å få en avklaring :) Skjønner veldig godt at du blir oppgitt. (Hvis du ikke er gravid, så håper jeg tanta di kommer snart, slik at nest pp er i gang! Hvis du er gravid (og produserer seint, (håper det mest) så håper jeg du får positiv test så raskt som mulig! Masse lykke til! :D

Takk for hyggelige tilbakemeldinger :) Jeg har testet positivt på et par dager etter ikm i mine tidligere graviditeter så om jeg produserer hcg sent har kroppen begynt med noe nytt, men hvis tr ikke kommer i løpet av en dag eller to til så har jeg tenkt til å ringe legen.

Susemamma når i 2009 kom gutten din til? Var du på babyverden da også? Synes å minnes det nicket, å jeg har ei jente som ble født i 2009 :)

Susemamma når i 2009 kom gutten din til? Var du på babyverden da også? Synes å minnes det nicket, å jeg har ei jente som ble født i 2009 :)
Juli 2009 :) Men innbiller meg at jeg byttet nick til Susemamma når jeg begynte å henge på nov 2011... Husker ærlig talt ikke helt hva jeg hadde som nick når jeg først ble medlem eller om jeg faktisk byttet underveis i 2009 eller ifbm når 2 :/

Juli 2009 :) Men innbiller meg at jeg byttet nick til Susemamma når jeg begynte å henge på nov 2011... Husker ærlig talt ikke helt hva jeg hadde som nick når jeg først ble medlem eller om jeg faktisk byttet underveis i 2009 eller ifbm når 2 :/
Ifbm nr 2, ikke når 2...

aha, jenta mi ble født i oktober. så da var vi ikke i samme gruppe. Synes bare å minnes navnet jeg hehe :P

I går kom tr. Hadde bestemt meg for å ringe legen i dag, hvis det ikke hadde skjedd noe. Så nå har mannen fått beskjed om at denne måneden blir det "overtidsjobbing" hehe. Når tr ikke kommer som forventet så vet jeg jaggu ikke hva jeg skal satse på som el og da får vi heller prøve enda hardere og i utvidet tidsrom for å være sikre på å treffe. Det hadde løst en del av problemene med sommerstengt barnehage og muligheten til felles ferie om vi endte med termin i juli ;)

Takk for meg! Jeg kommer nok til å snike litt her fremover også, det er så god stemning på forumet her. Lykke til frem mot neste sommer alle sammen!

Back
Topp