Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkommen til oss.![]()
Håper IVF er det som skal til, for å gi dere nummer to.
Masse lykke til!
Selv om jeg selvfølgelig kunne ønske at pergo hadde gjort susen for dere! Godt å ha bestemt seg for IVF sikkert da i alle fallTakk for det Enkefalos![]()
Selv om jeg selvfølgelig kunne ønske at pergo hadde gjort susen for dere! Godt å ha bestemt seg for IVF sikkert da i alle fallLykke til!
Så spennende at dere har bestemt dere og skal i gang, jeg håper det gir dere en liten baby i 2016. <3
Håper virkelig på en liten baby i 2016siden 2014 og 2015 baby ikke ble noe av, får vi satse på at 2016 er året
Ser du snart skal på forsamtale, så utrolig spennende!!![]()
Ja, helt enig. Første spiren min var egentlig april/mai 14, så nå SKAL det bli 2016!!!Ja, jeg er veldig spent på den forsamtalen nå, ventet siden januar og jeg er egentlig ikke verdens mest tålmodige type.
Håper virkelig vi kommer oss over på 2016 begge to nå, og du har jo gode sjanser siden du går privat i ventetiden.![]()
Velkommen hit!
Vi har en jente på 5 som kom veldig overraskende, og har nå prøvd i to år på nr to uten hell. Men nå blir det ivf, håper vi alle lykkes med det![]()