Tusler inn hit:)

Velkommen inn hit :)

Takk for det Enkefalos;)
Selv om jeg selvfølgelig kunne ønske at pergo hadde gjort susen for dere! Godt å ha bestemt seg for IVF sikkert da i alle fall :) Lykke til!

Så spennende at dere har bestemt dere og skal i gang, jeg håper det gir dere en liten baby i 2016. <3

Selv om jeg selvfølgelig kunne ønske at pergo hadde gjort susen for dere! Godt å ha bestemt seg for IVF sikkert da i alle fall :) Lykke til!

Brukt altfor lang tid til å bestemme oss for ivf, men syns det var så stort steg å ta. Litt skummelt! Man vil jo så gjerne klare det selv. Men nå som vi har bestemt oss, føler jeg bare lettelse:)

Så spennende at dere har bestemt dere og skal i gang, jeg håper det gir dere en liten baby i 2016. <3

Håper virkelig på en liten baby i 2016:D siden 2014 og 2015 baby ikke ble noe av, får vi satse på at 2016 er året;)
Ser du snart skal på forsamtale, så utrolig spennende!!:)

Håper virkelig på en liten baby i 2016:D siden 2014 og 2015 baby ikke ble noe av, får vi satse på at 2016 er året;)
Ser du snart skal på forsamtale, så utrolig spennende!!:)

Ja, helt enig. Første spiren min var egentlig april/mai 14, så nå SKAL det bli 2016!!! :D Ja, jeg er veldig spent på den forsamtalen nå, ventet siden januar og jeg er egentlig ikke verdens mest tålmodige type. :p

Håper virkelig vi kommer oss over på 2016 begge to nå, og du har jo gode sjanser siden du går privat i ventetiden. :D

Velkommen hit!

Vi har en jente på 5 som kom veldig overraskende, og har nå prøvd i to år på nr to uten hell. Men nå blir det ivf, håper vi alle lykkes med det :-)

Ja, helt enig. Første spiren min var egentlig april/mai 14, så nå SKAL det bli 2016!!! :D Ja, jeg er veldig spent på den forsamtalen nå, ventet siden januar og jeg er egentlig ikke verdens mest tålmodige type. :p

Håper virkelig vi kommer oss over på 2016 begge to nå, og du har jo gode sjanser siden du går privat i ventetiden. :D

Det håper jeg for oss å, krysser fingrene!!:)
Hadde nok blitt knapt med tid for 2016 baby hvis jeg skal vente på det offentlige. Så håper det holder med de private forsøkene. Tenkte at 3-4 år imellom hadde vært perfekt, nå blir det snart 6 år hvis jeg ikke blir gravid snart!

Lykke til på forsamtalen!!:)

Velkommen hit!

Vi har en jente på 5 som kom veldig overraskende, og har nå prøvd i to år på nr to uten hell. Men nå blir det ivf, håper vi alle lykkes med det :-)

Takk!
Da har vi ganske lik historie sånn sett. Litt rart at nr 1 kommer så overraskende (høres bedre ut enn ordet jeg brukte,uhell;))og at man ikke får til på lillebror/søster.
Satser på at ivf er løsningen for oss alle:)
Vi var først ut i vennegjengen med å få barn, men nå har alle fått barn nr 2 allerede...

De ringte fra fertilitetssenteret allerede i dag, sendte de en Mail på lørdag! Så da har vi fått time til forsamtale 2. Juni:)Kunne fått nå i mai, men var best å ta det rett etter TR sa hun. Siden jeg fikk TR 1/5 og neste IKM er 27/5, ble det 2/6. Så da blir det sikkert oppstart i august, håper jeg:)

Back
Topp