Tusler inn her jeg...

Sola1979

Elsker forumet
Hei, kommer forresten inn til dere jeg nå. Er jo ingen sjans for at vi klarer det uten hjelp lenger. Har sniklest litt her over tid og føler nesten jeg "kjenner" noen av dere. Og noen er jo og på prøvd lenge forumet. [:)]

Lykke til alle sammen!

Velkommen skal du være[:)] Håper dere får den hjelpen dere trenger da,
og at du med tiden får flytte videre til et terminforum.

Hei!

Nå er det lenge siden jeg har vært her inne selv.. jeg sliter med internett.
Vi venter fortsatt på brev fra sykehuset, noen dager føles det ulidelig å gå og vente på et lite tegn på at noe er på gang. Prøver å slå meg til ro med at det vil lykkes til slutt. En dag skal også vi få oppleve å bli gravid.
Og det håper jeg gjelder deg også!! Det vil gå i orden for alle oss her inne, vi må bare bruke litt lengre tid! [:)]

ORIGINAL: Apple

Velkommen inn hit, Sola. Skulle ønske av hele mitt hjerte at du slapp å være her inne... Håper dere får god hjelp til å finne ut av problemene dere nå står overfor! Stor klem!

Helt enig...

ja du får ha velkommen, trist med svaret dere fikk da, men håpe det kanskje ordner seg til slutt, som det gjør

Dere er så nydelige jenter!!! Ja, som det har blitt skrevet: Det tar bare litt lenger tid med oss her inne. [:)] 
Det var ei som skrev på et forum når hun hadde fått babyen sin etter å ha prøvd lenge, at de var for så vidt "glade" for at det hadde tatt tid. Hvis ikke hadde det jo ikke blitt den jenta de satt med i dag. Det tok henne bare litt tid å bli klar. (litt dårlig gjengitt, men dere forstår sikkert hva jeg mener) [:)]

Babyene vi skal få og, bare tar det litt lenger tid å lage. Det er nok sikkert fordi de er mirakelbabyer.

Lykke til alle sammen, alle som driver med forsøk, skal starte opp og venter på å starte opp. Måtte 2008 bli et fruktbart år!!

Back
Topp