Tusenfryd ?

Venterpåsistemann

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
JuniJubel2021
Juligull2021
Stjerneskuddene 2024
Augustbarna2024
Jeg leser så mye forskjellig om gravide kan ta karuseller eller ikke .
Noen mener at når man er så kort på vei så er jo lille i magen veldig godt beskyttet .
Jeg skal ha med meg barna på Tusenfryd i sommer :).
Jeg har evt ikke tenkt til å ta de voldsomme karusellene som Berg og dal baner osv .
Tenkte på finkarusellen , Sverre huskene , tømmerrenna , ragnarok og de barnekarusellene 5 åringen vil ha meg med på :).
 
Det har jeg ikke tenkt på engang.. tok karusell med junior i helgen!
 
Når jeg undersøkte det i forhold til klatrepark var det snakk om at man ikke burde gjøre endel ting etter at livmora var kommet opp fra bekkenet, før det var det fritt (men på eget ansvar selvsagt). Får se hva jeg våger meg utpå når vi er på hunderfossen i år.
 
Jeg er enig i det @Tekopp skrev. Etter ca 12 uker hadde ikke jeg gjort det. Men personlig hadde jeg ikke gjort det nå heller men det er fordi jeg har vondt i underlivet bare jeg lener meg inntil noe. Noen belter er veldig stramme og da kan det gjøre vondt. Du må nesten kjenne etter selv men tror nok at livmoren er godt beskyttet så kort på vei som vi er akkurat nå.
 
Jeg leser så mye forskjellig om gravide kan ta karuseller eller ikke .
Noen mener at når man er så kort på vei så er jo lille i magen veldig godt beskyttet .
Jeg skal ha med meg barna på Tusenfryd i sommer :).
Jeg har evt ikke tenkt til å ta de voldsomme karusellene som Berg og dal baner osv .
Tenkte på finkarusellen , Sverre huskene , tømmerrenna , ragnarok og de barnekarusellene 5 åringen vil ha meg med på :).
Finkarusellen kan du ta, den tok jeg sist jeg gikk gravid og de sjekket det opp da jeg sto i køen :)
 
Back
Topp