Tusenfryd

Jannka

Glad i forumet
I dag skal vi på tusenfryd etter jobben!!!Har fått gratisbilletter av en på jobben, så vi blir to par og en enslig pappa og 4 barn på samme alder ca... Tror det blir moro!!!

Jammen godt jeg fikk avspassering i morgen, tror både jeg og lillemor kan trenge en rolig dag i morgen!!!

Lurer på om det er noen karuseller jeg kan ta? Sikkert bare de for de minste barna tenker jeg, er vel sikkert litt strengt.... Jeg som elsker karuseller!!!![:D] Kanskje jeg kan ta spøkelsestog og skremme igang en fødsel her.... Hi hi, best å vente litt kanskje.....

åååå karuseller[8D]
digger sånn, men tror ikke det er mye man kan ta når man er gravid nei.
var akkurat tivoli her jeg bor... hadde noe lyst. men var ikke så stort heldigvis for de hadde ikke så mange gøye der. men i tusenfryd er det jo endel gøye.

du får kose deg selv om du ikke kan ta alt...
men står vel skilt eller no der. husker det gjorde det i liseberg iallefall.

ååå, nå fikk jeg lyst til å ta karuselL!! kanskje vi skal ta en tur til tusenfryd i sommer ellerno? går det fint å ta karusell når man ammer? haha. alt jeg ikke vet!

ÅÅÅÅÅ, nå ble jeg dårlig!!!! (positivt altså[:D]) Elsker bergodalbaner, kunne blitt en sånn testperson som ble sendt rundt i hele verden for å teste ALT som er oppned og går sinnsykt fort!!!

Kjenner hjertet pulserer nå...........

ååå på Tusenfryd er det lenge siden jeg har vært! er så arti med sånn tømmerrenne synes jeg! Tok en i Disneyland i fjorsommer da vi var i usa, den var bare helt rå! kjempelang å skikkelg til bakker så kjentes ut som om tarmene kom opp! drit arti![:)]  Sambo elsker berg og dalbaner, helt vill. han tok 2 stk i Las vegas som var helt sinnsyke, men fikk ikke med meg oppi dem. synes de så litt ekkle ut!

Hehe sambo har kunna vært med på det norgesmesterskapet ja! Helt vill når han tar berg og dalbane!

ORIGINAL: lykkeligemeg

ååå, nå fikk jeg lyst til å ta karuselL!! kanskje vi skal ta en tur til tusenfryd i sommer ellerno? går det fint å ta karusell når man ammer? haha. alt jeg ikke vet!

Tror det går helt fint selv om du ammer:) Det er jo ikke stort babyene kan gøre der, da.... Men man kan jo bytte på å passe baby[;)]

Jeg kan sikkert ta de huskene, og så kan jeg spise masse is[:D]

ORIGINAL: Jannka

ORIGINAL: lykkeligemeg

Tror det går helt fint selv om du ammer:) Det er jo ikke stort babyene kan gøre der, da.... Men man kan jo bytte på å passe baby[;)]

Jeg kan sikkert ta de huskene, og så kan jeg spise masse is[:D]

Hehe, ja isen får du vel iallefall teste ut! [:D] Og huskene og den hestekarusellen, og sikkert en del andre sånne småbarnsting som kanoene (aldri skjønt poenget!). KOS DEG!!! [:)][:)][:)]

Back
Topp