Tusenfryd eller Hunderfossen???

Kineblomst

Gift med forumet
Min kjære og jeg snakker så vidt om sommeren, og vi har lyst til å reise til en fornøyelsespark?
Snuppa mi blir 5 nå i sommer, og vi har en liten en som er i vogn.
Jenta mi er ikke så veldig tøff av seg, så er nok lite hun tør å ta.
Så jeg tenker kanskje hunderfossen er det beste, eller hva mener dere?

Nå har ikke jeg vært på Tusenfryd siden 95[:)] hehe.. sikkert mye som har skjedd der siden.. sikkert mer aktiviteter for barn kanskje.. badeland osv..

Men tror nok jeg heller hadde tatt turen til Hunderfossen[:)] Også har dere jo Lilleputtland rett i nærheten[:D] Ikke langt å kjøre mellom de 2 stedene.. ikke snakk om mange minuttene

ORIGINAL: Fridasinmamma

Nå har ikke jeg vært på Tusenfryd siden 95[:)] hehe.. sikkert mye som har skjedd der siden.. sikkert mer aktiviteter for barn kanskje.. badeland osv..

Men tror nok jeg heller hadde tatt turen til Hunderfossen[:)] Også har dere jo Lilleputtland rett i nærheten[:D] Ikke langt å kjøre mellom de 2 stedene.. ikke snakk om mange minuttene

Ja, stemmer :) var der når jeg var liten...

Så blir nok da Hunderfossen :)

ORIGINAL: Kineblomst

ORIGINAL: Fridasinmamma

Ja, stemmer :) var der når jeg var liten...

Så blir nok da Hunderfossen :)

Er veldig fint for små på lilleputthammer hvertfall. Men jeg ville kanskje tatt en dag på hver av plassene for er jo litt å se på på lilleputthammer òg. [:)] 

ORIGINAL: Selisabeth

Da hadde jeg satset på Hunderfossen

Så mange som skal til Hunderfossen,eller er fra distriktet, jeg vil foreslå et Hunderfossentreff i sommer

Så mange som skal til Hunderfossen,eller er fra distriktet, jeg vil foreslå et Hunderfossentreff i sommer

Hadde vært koselig da :) Men hadde kanskje syntes litt synd på min mann om han da skulle vært med :P he he

ORIGINAL: Kineblomst

Hadde vært koselig da :) Men hadde kanskje syntes litt synd på min mann om han da skulle vært med :P he he

Ahh, ja, de mennene er et evig problem.

Da hadde jeg satset på Hunderfossen

Definitivt Hunderfossen [:)]

Vi har årskort og bruker Hundefossen som lekeplass om sommeren [:D]

Hunderfossen i den aldersgruppen, tusenfryd for eldre barn :)

Hunderfossen om hun er over 110cm eller noe slikt. Ellers er også lilleputthammer super for de minste barna.
Vi var på begge deler i fjor og ungene liker lilleputthammer MYE bedre enn hunderfossen.
Men Hunderfossen er en kjempefin park det også altså. Liker meg utrolig godt der.

Ellers har jeg ikke vært i Tusenfryd på veldig veldig lenge, men vi var i tivoliet i København og siden storebror var over 120 cm fikk han være med på alle slags karuseller så han og jeg kjørte masse, men lillebror fikk ikke være med på så mye. Regner med at det er det samme på tusenfryd. At man nesten må være over 120 cm for å være med på det som er gøy.

ORIGINAL: Mikke

Hunderfossen om hun er over 110cm eller noe slikt. Ellers er også lilleputthammer super for de minste barna.
Vi var på begge deler i fjor og ungene liker lilleputthammer MYE bedre enn hunderfossen.
Men Hunderfossen er en kjempefin park det også altså. Liker meg utrolig godt der.

Ellers har jeg ikke vært i Tusenfryd på veldig veldig lenge, men vi var i tivoliet i København og siden storebror var over 120 cm fikk han være med på alle slags karuseller så han og jeg kjørte masse, men lillebror fikk ikke være med på så mye. Regner med at det er det samme på tusenfryd. At man nesten må være over 120 cm for å være med på det som er gøy.

Hun er 115 cm :) pluss noen cm til sommeren vil jeg tro...

Back
Topp