Tusenfryd eller Bø i sommerland

Trine83

Forumet er livet
Dere som har vært begge plasser. Hvor ville dere reist tilbake til? 

Vurderer å dra å besøke en av disse parkene, men klarer ikke helt bestemme oss.
Og hvilken passer best for barn på 3 og 5 år?
Jeg har aldri vært i noen av dem.

MilliVanilli skrev:
Har vært i begge, å med barn hadde jeg nok gått for Sommerland i Bø:)

Enig

Med småbarn så ville jeg også gått for Bø i sommarland.. Mye koseligere park med litt roligere tempo.

jeg har også vært i begge og veldig enige med døm over her : ) Men er veldig greit d er meldt fint vær den dagen man har tenkt seg dit også da!

Hvis man trenger overnatting så er d flere gårder i nærheten som leier ut små hus og stabur. Vi valgte d, lå på et stabur vi. veldig koslig gård med stor uteplass, masse dyr og leker og muligheter for å grillings rett utenfor døren. Suverent for små barn :)

Sommerland ligger i Bø og ikke omvendt. Jeg har ventet med å dra til sommerland før sønnen min kan svømme litt, da har de mye mer glede av mange av skliene og det som finnes der. 3åringer er liksom like fornøyd med å sitte i strandkanten. Tusenfryd er det lenge siden jeg har vært og vet ikke hvor mye de har for de minste. Sommerland er uansett bra og noe jeg vil anbefale.

Jeg ville helt klart godt for Bø sommerland :) 

Med så små barn ville jeg faktisk ikke dra til noen av de stedene hvis det er for barna sin skyld dere drar.  Lilleputthammer er det mest ideelle for barn i den alderen.

meredith skrev:
Med så små barn ville jeg faktisk ikke dra til noen av de stedene hvis det er for barna sin skyld dere drar.  Lilleputthammer er det mest ideelle for barn i den alderen.

vi vurderte dette, men fikk høre fra flere at det var noe skikkelig dårlige greier...kjedelig..
men ikke vet jeg, har ikke vært der

Sommerland i Bø :)

Bø!

Jafseslafsaslappfis skrev:

meredith skrev:

vi vurderte dette, men fikk høre fra flere at det var noe skikkelig dårlige greier...kjedelig..
men ikke vet jeg, har ikke vært der

Det kommer nok an på alderen på barna om man syns det er bra eller ikke der.  Jeg antar at unger som er litt større nok syns at Lilleputthammer er kjedelig. På Lilleputthammer har alle attraksjoner minimumshøyde på 90 cm.  På Hunderfossen og Tusenfryd har mange av attraksjonene minimumshøyde fra 120 cm.  Sommarland i Bø er det så lenge siden jeg har vært at jeg husker ikke kravene, men det er jo endel store sklier der blandt annet som ikke egner seg for de minste. 

Jeg vet ikke om sommarland men tusenfryd er MYE kø og lite moro for noen på den alderne. Veldig mye penger for veldig lite atraksjoner

JEG ville dratt til Tusenfryd! ( Elsker karuaeller!)  Men med tanke på barna er nok Bø det beste alternativet.

Sommarland i Bø uten tvil..der er det kjempestore lekeplasser, noen karuseller hele familien kan ta og masse fine basseng for de aller minste med søte små sklier som passer de.

Har vært der 2 år på rad med barn fra 1-12 år og alle har storkosa seg uansett alder!

Sommarland!!
Har jobbet der, og der er det barn i alle aldre som storkoser seg!:)
Er babybasseng, store basseng med bølger osv!
Alt mulig gøy for alle aldre:)

Back
Topp