Tusen tanker og litt redd.

Linnsi86

Glad i forumet
Ja,i går hadde jeg en flott dag.
Magen var lett,gikk meg en god tur og koste meg masse,sovet godt.
Men i dag har det var masse kynnere, til tider ganske så regelmessige, jeg fryser i kroppen,mens ansiktet er rødt og koker over. Høna kjennes ut som den sprenger og jeg har mye mensensmerter i bekken og rygg.
En tøff,lang og litt tenke full dag.
Med Fordi jeg håper hun i magen har det bra, der er i hvertfall liv der.
Jeg kvir meg til ikke til fødselen, mer til tiden før. Hva skjer no? Er dette normalt? Skal jeg ha vondt der? Er dette fostervann.. Google Google :-)
Da er det tryggere med noen som sier JA da er vi i gang.. Vi passer på og dette skal gå bra. Skulle hatt en scanner som fortalte meg at hun i magen Har det bra!
Får håpe på en god natt med søv, eller..at dette er starten på en fødsel.
Beklager langt innlegg:-)
Er bare litt nervøs og sliten..
Er ikke andre enn dere som kan forstå:-) god natt og god klem til alle!

Kjenner igjen den google google-følelsen :p Det er tungt når man ikke kan vite helt sikkert om alt er som det skal.. Det blir mye tanker nå på slutten ja! Sender deg gode klemmer og ønske om en god natt ❤️❤️

Stor nattaklem til deg ❤️ Mammatankene kommer for fullt, og man bekymrer seg. Ganske utrolig at man kan bekymre seg for, og elske noen så mye før man rekker å møtes for aller første gang :) Vi er heldigst i verden, selv om det er et tankekjør uten like nå på slutten. At du tenker sånn, er vel bare et tegn på at du er en kjærlig og helt normal mamma ❤️

Kan fortelle deg at selv jeg som er 5.gangs gravid får sånne tanker. Det er en del av det, og være gravid. Og det å gå inn i rollen som Mamma. Når Lille er født er det andre beskymringer som melder seg. Jeg sier jeg har 4 hjerter på utsiden av kroppen og et på innsiden enn så lenge. Tidvis kan det føles tryggest og ha dem på innsiden for da er dem trygge hos meg. Men nå som dem store blir eldre så farter de alle veger, og opplever erfarer, og utforsker livet. Da er det ikke like kontroll bart :) Stoler på barna mine, men stoler ikke på alle andre. Som minne dem på at de ikke må gå i fra glasset sitt og ha i bakhodet at noen kan putte noe oppi selv en uskyldig brus og utnytte dem osv...
Etter, og ha født barn er det alltid dem du putter først, og det er alltid noe å beskymre seg for :rolleyes:

Er jeg god nok mor, gjør jeg det rette, er jeg for streng, er jeg for mild, er jeg for hønemor osv osv

Kan fortelle deg at selv jeg som er 5.gangs gravid får sånne tanker. Det er en del av det, og være gravid. Og det å gå inn i rollen som Mamma. Når Lille er født er det andre beskymringer som melder seg. Jeg sier jeg har 4 hjerter på utsiden av kroppen og et på innsiden enn så lenge. Tidvis kan det føles tryggest og ha dem på innsiden for da er dem trygge hos meg. Men nå som dem store blir eldre så farter de alle veger, og opplever erfarer, og utforsker livet. Da er det ikke like kontroll bart :) Stoler på barna mine, men stoler ikke på alle andre. Som minne dem på at de ikke må gå i fra glasset sitt og ha i bakhodet at noen kan putte noe oppi selv en uskyldig brus og utnytte dem osv...
Etter, og ha født barn er det alltid dem du putter først, og det er alltid noe å beskymre seg for :rolleyes:

Er jeg god nok mor, gjør jeg det rette, er jeg for streng, er jeg for mild, er jeg for hønemor osv osv
❤️ ... Ja! Akkurat sånn ❤️

Back
Topp