Linnsi86
Glad i forumet
Ja,i går hadde jeg en flott dag.
Magen var lett,gikk meg en god tur og koste meg masse,sovet godt.
Men i dag har det var masse kynnere, til tider ganske så regelmessige, jeg fryser i kroppen,mens ansiktet er rødt og koker over. Høna kjennes ut som den sprenger og jeg har mye mensensmerter i bekken og rygg.
En tøff,lang og litt tenke full dag.
Med Fordi jeg håper hun i magen har det bra, der er i hvertfall liv der.
Jeg kvir meg til ikke til fødselen, mer til tiden før. Hva skjer no? Er dette normalt? Skal jeg ha vondt der? Er dette fostervann.. Google Google
Da er det tryggere med noen som sier JA da er vi i gang.. Vi passer på og dette skal gå bra. Skulle hatt en scanner som fortalte meg at hun i magen Har det bra!
Får håpe på en god natt med søv, eller..at dette er starten på en fødsel.
Beklager langt innlegg
Er bare litt nervøs og sliten..
Er ikke andre enn dere som kan forstå
god natt og god klem til alle!
Magen var lett,gikk meg en god tur og koste meg masse,sovet godt.
Men i dag har det var masse kynnere, til tider ganske så regelmessige, jeg fryser i kroppen,mens ansiktet er rødt og koker over. Høna kjennes ut som den sprenger og jeg har mye mensensmerter i bekken og rygg.
En tøff,lang og litt tenke full dag.
Med Fordi jeg håper hun i magen har det bra, der er i hvertfall liv der.
Jeg kvir meg til ikke til fødselen, mer til tiden før. Hva skjer no? Er dette normalt? Skal jeg ha vondt der? Er dette fostervann.. Google Google
Da er det tryggere med noen som sier JA da er vi i gang.. Vi passer på og dette skal gå bra. Skulle hatt en scanner som fortalte meg at hun i magen Har det bra!
Får håpe på en god natt med søv, eller..at dette er starten på en fødsel.
Beklager langt innlegg
Er bare litt nervøs og sliten..
Er ikke andre enn dere som kan forstå