TUSEN TAKK!!

Lille sol

Betatt av forumet
Tusen takk alle sammen for gratulasjoner!!! Nå har vi vært bortreist i helgen, og det har gått tre dager siden jeg fikk positiv test... det har liksom ikke gått helt opp for meg ennå, men jeg tar meg selv i å føle på magen rett som det er... [:D]

I dag tidlig fikk jeg plutselig en sinnsyk kvalme kastet over meg.. hadde SÅ lyst å spy, men måtte holde igjen... var jo sammen med svigers og vil ikke fortelle det ennå.. har vært litt slapp i helgen. Kvalmefornemmelsen gikk over like fort som den kom.

For dere som lurer: samboeren min ble først flau over at han fikk pakke av meg da jeg skulle fortelle det. Det var lissom hans tur å gi MEG noe nå, syntest han... Så pakket han opp, og forstod først ikke sammenhengen! Trodde jeg var skikkelig babysyk... så kikket han opp og så meg med øynene fulle av tårer og rødsprengt i fjeset. SÅ forstod han...

Han smilte over hele fjeset, og fikk tårer i øynene han også. Sa ikke et ord... så ringte svigermor..... [8|]

Hi, hi... men han er selvsagt overlykkelig, og nå skal vi ta en test til, bare for at han skal få være med å se det virkelige svaret. Ingen vits i å spare på testene, de går jo ut på dato til neste gang...

Takk igjen alle sammen!
 
kjempe bra[:D][:D][:D] gratulerer enda ein gang!!! [:)]
 
Å,så herlig[:)]

Gratulerer nok en gang, og kos dere masse[:D]

Goklem fra meg[:)]
 
ORIGINAL: sollise

Å,så herlig[:)]

Gratulerer nok en gang, og kos dere masse[:D]

Goklem fra meg[:)]


Det var akkurat det jeg hadde tenkt å skrive- så jeg signerer på den [:D]
 
GRATULERER nok en gang. Gleder meg med dere. Husker akkurat hvordan det var å se de to blå strekene, for så å hoppe på sambo i senga og vise han det også. Sukk, blir litt babysyk av dette jeg.
 
Glemmer aldri de to strekene nei.... Trodde jeg skulle gå i gulvet..... Vi hadde prøvd i ett år. Jeg hadde hvert uten pilla i 2 år!

Gratulerer nok en gang....
 
Åh så koselig..Gratulerer igjen..[:D]
 
heisann
så utrolig koselig! dere har det fint,er kjempe kos å høre.gleder meg til det blir min tur.
masse lykke til[:D]
klemmer fra stine
 
snufs,må bare si det,jeg sitter med tårer i øynene når jeg leser innlegge ditt.[:(](positive tårer)
så romantisk øyeblikk......helt til sviger mor ringte....hehe.[:D]

masse lykke til videre.å grattis igjen[:D]
 
så romantisk=)jeg ble rørt jeg[;)]Lykke til med svangerskapet[:D][:D][:D]
 
Back
Topp