Tusen takk...

pikolino

Flørter med forumet
...for alle som kryssa det dere var god for. Det hjalp. Jeg er gravid. Endelig..... Åhhh så herlig følelse. Jeg har en "baby" i magen (eller to...)

SNAKK OM GRAVIDBOOOOOOOOOOOOOOOOOM HER INNE DA[:D]

Gratulerer så kjempe masse pikolino, vel fortjent.

jeg ønsker deg masse lykke til videre på ferden

stor klem sendes til deg fra meg[:D]

ORIGINAL: Ivara

JIPPI!! [:D][:D][:D]

Gratulerer så mye og lykke til i svangerskapet.

Signerer denne[:D]

wow, grattis så utrolig mye [:D]
Hvilket forsøk var dette?

ORIGINAL: *Levende Lys*

SNAKK OM GRAVIDBOOOOOOOOOOOOOOOOOM HER INNE DA[:D]

Gratulerer så kjempe masse pikolino, vel fortjent.

jeg ønsker deg masse lykke til videre på ferden

stor klem sendes til deg fra meg[:D]

Å, jippi, gratulerer[:D]

ORIGINAL: fano

wow, grattis så utrolig mye [:D]
Hvilket forsøk var dette?

Tusen takk. Uttak nr 2, og hadde tre innsettinger på første uttak.

Pikolino det var supre nyheter, gratulerer så mye med svangerskapet.
Da ble du agent 007 da, heldiggrisen det må da være et lykke tall[:)]

ORIGINAL: twinanne

Pikolino det var supre nyheter, gratulerer så mye med svangerskapet.
Da ble du agent 007 da, heldiggrisen det må da være et lykke tall[:)]

Hva mener du med det? Er jeg helt treg her eller???

Gratulera så utrulig masse[:)][:)][:)]

Beklager så mye, jeg har ført deg opp på en liste du ikke har skrevet deg på selv nå, jeg trodde du hadde meldt deg på , men jeg førte deg inn nå. Det er en liste med de som ønsker å bli gravide og de som har greit det så blir det skrevet bak: Oppdrag utført agent 007 skrev jeg på deg. Dersom du ikke vil være på listen så skal jeg slette deg igjen

LISTEN LIGGER PÅ UNDER TOPPTRÅDEN OMTRENT NÅ, LANGT NAVN MED BABYBOOM I , men her er linken:

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=8246966

ORIGINAL: twinanne

Beklager så mye, jeg har ført deg opp på en liste du ikke har skrevet deg på selv nå, jeg trodde du hadde meldt deg på , men jeg førte deg inn nå. Det er en liste med de som ønsker å bli gravide og de som har greit det så blir det skrevet bak: Oppdrag utført agent 007 skrev jeg på deg. Dersom du ikke vil være på listen så skal jeg slette deg igjen

LISTEN LIGGER PÅ UNDER TOPPTRÅDEN OMTRENT NÅ, LANGT NAVN MED BABYBOOM I , men her er linken:

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=8246966

Klart jeg kan stå på en sånn fin liste. Der ser du hva jeg ikke får med meg når jeg ikke gidder sitte her inne på kontoret hele tiden [:)]

Gratulerer så mye Pikolino! For en flott sommer dette kommer til å bli, en kjempe gjeng med høner som skal ruge frem flotte babyer [:D]

GRATULERER!!

[:)] Gratulerer så utrolig mye.
Ønsker deg masse lykke til videre.

ORIGINAL: pikolino

...for alle som kryssa det dere var god for. Det hjalp. Jeg er gravid. Endelig..... Åhhh så herlig følelse. Jeg har en "baby" i magen (eller to...)

Så fantastisk pikolino! Da blir du med meg, hegemw, po og 1Hege inn på februarforumet da (i farten husker jeg ikke om vi er fler herfra, har ikke helt oversikt så ikke bli lei dere om jeg har glemt noen!)

Gratulerer!!!!

GRATULERER så mye Pikolino[:)] 
Dette var kjempehyggelig å høre[:D]

Back
Topp