Tusen takk!

Horomonella

Gift med forumet
Heisann [:)]

Ville bare takke for alle lykke-ønsningene! [:)]

Har det litt bedre i dag, men har vert en litt hard natt. Når jeg kom på sykehuset så var ikke urinen gul som den pleier og vere, men rød av alt blodet.. Var utrolig ekkelt og jææævlig vondt! Legene mener jeg kan ha fått nyrebekkenbetennelse eller noe lignende pga uvi.
Åsså fikk jeg rier opp på det hele, jordmor sa at når man har sånne smerter så kan det gjøre at riene starter.. Men de gav seg heldigvis. Var litt nervøs når jeg lå i sykebilen og hadde fem min. mellom hver rie..

Oioi...Det der høyrtes ikkje særlit bra ut!
Er du heime att no? eller på sjukehuset enno?
Håper du blir fort frisk igjen!!
God Bedring!

Så bra at det er bedre nå da, håper du slipper å oppleve dette noe mer..

Ønsker deg masse lykke til fremover og med resten av svangerskapet[:)]

Ja godt å høre at alt er bra nå da! Huff blir ganske så bekymret når sånne ting skjer med noen her inne..[:(]

Får håpe de finner ut hva som er feil da og at de kurerer det i en fart!!

God bedring. Du må ikke skremme oss sånn mere asså..[;)]

Bra riene roa seg da vertfall!!!
Du får slappe av og ta det med ro.
Lykke til videre!!
Klem!

Tusen takk [:)]

Er hjemme nå, ligger rett ut på sofaen og har
tenkt å ligge her en goood stund til [:)]

oj. det hørtes skikkelig fælt ut[&o]
gla det går bedre med deg!
ønsker deg masse lykke til![:)]

Har 100 % sykemelding til 22.januar, så får vi se hvordan det blir etter det. Legene mente det var best og vere hjemme en stund, og jordmor mente at jeg ikke skulle tilbake i jobb i det hele tatt. Men det er jo ganske kjedlig og vere hjemme helt til fødselen også da..

Dette hørtes ikke noe særlig ut da.. Kjempefint at alt gikk bra og at riene er stoppet..

Ønsker deg fortsatt lykke til..

Den ble visst sendt helt feil.. Sletter den bare....[:)]

Godt å høre at alt gikk bra med deg![;)]

Å, godt å høre at det går bedre med deg! Tenkte masse på deg i går, og håpet at det skulle gå fint!

Glad på dine vegne, selv om det ikke høres noe godt ut. Glad det ikke var noe farlig!

Slapp av i dag og ta vare på deg selv!

Klem fra M

Godt å høre at det går bedre med deg. Du må ta det med ro og slappe av.
Kos deg på sofaen [:)]

Godt å høre at det går bra - du får bare nyte å ligge på sofaen. Høres kanskje kjedelig å gå hjemme frem til fødselen, men etter hvert finner man på mer og mer å gjøre hjemme, og plutselig skjønner man ikke hvordan man fikk tid til jobb innimellom alt annet (jeg har lang sommerferie, og på slutten av den i sommer forstod jeg ikke hvordan jeg skulle klare å presse studier inn i hverdagen).

Husk at det viktigste er at du ikke utsetter babyen eller deg selv for fare - du får bare lytte til erfarne fjellfolk.... eh... sånne lege-folk mente jeg[;)]

Hva er UVI??[8|][8|]

urinveisinfeksjon

Back
Topp