munter Forumet er livet 19 Des 2007 #1 Skulle lagd takketråd for lengst men har ikke fått lagt inn bilder. Her er ihvertfall de fine skoene som jeg fikk[:D]
Skulle lagd takketråd for lengst men har ikke fått lagt inn bilder. Her er ihvertfall de fine skoene som jeg fikk[:D]
tipp Forumet er livet 19 Des 2007 #4 Jeg husker velden tråen om skoene og sofaen. Er en stund siden da[8D] Og jeg skal legge meg[:D]. Melinda ligger inne i sengen og hoster og griner om en annen[X(], så det spørs hvor mye søvn jeg får
Jeg husker velden tråen om skoene og sofaen. Er en stund siden da[8D] Og jeg skal legge meg[:D]. Melinda ligger inne i sengen og hoster og griner om en annen[X(], så det spørs hvor mye søvn jeg får
munter Forumet er livet 19 Des 2007 #5 Har takket henne på pm da[;)] God natt!![:)] Skal krype til senga selv nå[:)]
tipp Forumet er livet 19 Des 2007 #6 ORIGINAL: munter Har takket henne på pm da[;)] God natt!![:)] Skal krype til senga selv nå[:)] var ikke det jeg mente at det var på tide at du takket for de. Men bildet av de[;)] Slitan med nye sko forresten. Stili
ORIGINAL: munter Har takket henne på pm da[;)] God natt!![:)] Skal krype til senga selv nå[:)] var ikke det jeg mente at det var på tide at du takket for de. Men bildet av de[;)] Slitan med nye sko forresten. Stili