Tusen takk til min "hemmelige venn"...

Violeta

Augustbruker
... for dette helt fantastisk nydelige settet fra Newbie.

ImageUploadedByBV Forum1367339224.933470.jpg

Det var helt perfekt!! Tusen tusen tusen takk :-) Jeg tipper du er *Bluebird*...

PS! Pakken har ligget på postkontoret siden før helgen, så skal si du var kjapt ute!!!

Så fint :-)

Det var kjempefint! :)

... for dette helt fantastisk nydelige settet fra Newbie.

Vis vedlegget 12973

Det var helt perfekt!! Tusen tusen tusen takk :) Jeg tipper du er *Bluebird*...

PS! Pakken har ligget på postkontoret siden før helgen, så skal si du var kjapt ute!!!

Hehe, er nok meg ja, hintet kanskje litt mye ja, men pytt, pytt ;) Veldig glad for at du likte det !!! Var utrolig gøy å handle til jente!!!! Gutten min spurte meg hvorfor eg kjøpte kjole til lillebror i magen når vi handlet, hehe....Tenkte eg skulle bare få sendt gaven avgårde, siden det er fult kjør med eksamner og bachelor skriving i hele mai ;)

Hehe, er nok meg ja, hintet kanskje litt mye ja, men pytt, pytt ;) Veldig glad for at du likte det !!! Var utrolig gøy å handle til jente!!!! Gutten min spurte meg hvorfor eg kjøpte kjole til lillebror i magen når vi handlet, hehe....Tenkte eg skulle bare få sendt gaven avgårde, siden det er fult kjør med eksamner og bachelor skriving i hele mai ;)
Helt perfekt var det, kunne kjøpt alt sammen selv uten å blunke! :-) føler meg kjempeheldig! Lykke til med bachelor, tenker det blir deilig å fullføre før lille gutten kommer.

Noen andre som har fått sin pakke?

Back
Topp