Tusen takk til lille vesen i magen

Linnii10

Flørter med forumet
Oktobermirakler 2013
For det første takk for at jeg ser ut som en kjøttkake i ansiktet har aldri hatt så uren hud ;)

Kan ikke skylde på deg for alt, men utrolig vondt i magen pga luft :/ ish.

Ser skikkelig fram til legetime i morgen :)

Jeg kunne sklidd rett som tenåring sammen med alle eleven mine;) Hehe, skikkelig kvistryne;)

Godt det ikke vare er meg som er kvisetryne ;) vurderer å rense det nå, kanskje det blir bedre etterhvert om jeg legger god viljen til

Ja, fyyyyy den urene huden har funnet veien til mitt ansikt og rygg også :(

mamma og bestemor legger merker til med en gang jeg er blitt gravid, de sier huden min forandrer seg sykt i ansikte... haha.. nå har jeg to store kjøttkaker der:p

mamma og bestemor legger merker til med en gang jeg er blitt gravid, de sier huden min forandrer seg sykt i ansikte... haha.. nå har jeg to store kjøttkaker der:p

såpass ja :) men når går det bort ?? når blir man pen igjen ;) ?

såpass ja :) men når går det bort ?? når blir man pen igjen ;) ?

Hmm vet ikke, husker faktisk ikke om jeg ble "normal" i svangerskapet eller etter fødselen :p så du har noen uker igjen :p

Jeg mener kvisene gav seg etter 12 ukr en gang sist. Fikk nydelig hår og hud mot slutten. Også mistet jeg sinnsyke mengder med hår når poden var rundt 5mnd

Kviser og uren hud sa du? Fyttirakkern jeg ser ikke ut jeg altså :o
Æsj... Til og med elevene mine (3.klasse på barneskole) spør meg om hva jeg har gjort.. "Du har jo sår" sier dem... Lekkert! :(

Kvisene har gjort sitt inntog her også :(
Har hatt mange nå i 14 dager. Nå ser det ut til at det begynner å gi seg, er nå 9+3.
Kan ikke huske å hatt så uren hud da jeg gikk med de 2 andre....

Jeg har også fått mye kviser!! :/

Back
Topp