Tusen Takk Smartass

*Meya*

Forumet er livet
Nå har gubben fått vann på mølla og vil faktisk hive ut sofaen og lage madrass-hjørne...

Yeah!! Heier på han, kan du hilse!!![:D]

Hehe... Han vil ha sånn somalisk sofa, sånn litt høyere enn en madrass, men samtidig lavere enn de somaliske sofaene som er sånn digre...

Hehe [:D][8D][8|][:D]

Legg ut et bilde, kan tenke meg et sånt hjørne selv (i tillegg til sofakroken, sofaen hiver jeg nok ikke ut[8D])

ORIGINAL: *Meya*

Hehe... Han vil ha sånn somalisk sofa, sånn litt høyere enn en madrass, men samtidig lavere enn de somaliske sofaene som er sånn digre...

Sånn halv-sunnah?[8|]

(presser på så dere kan ta den helt ut[8D][:D])

Ja nå sitter han og søker på nettet...

er det noe ala det her?

http://www.google.com/imgres?imgurl=http://purecontemporary.blogs.com/photos/uncategorized/2008/01/09/mahjong.jpg&imgrefurl=http://purecontemporary.blogs.com/behind_the_curtains/2008/01/change-the-seat.html&usg=__LxU5Oibub3FXPEgj_Li9v2HHHXI=&h=426&w=640&sz=71&hl=en&start=30&zoom=1&tbnid=zOsJBbd5ww2wmM:&tbnh=118&tbnw=161&ei=bKKYTdrcH4SgOobKnNIH&prev=/images%3Fq%3Dsunnah%2Bsofa%26um%3D1%26hl%3Den%26sa%3DN%26rls%3Dcom.microsoft:no:IE-SearchBox%26rlz%3D1I7MOOI_no%26biw%3D974%26bih%3D550%26tbs%3Disch:10%2C679&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=607&vpy=256&dur=20&hovh=183&hovw=275&tx=137&ty=106&oei=YaKYTaKbEo2bOqDR9cEH&page=3&ndsp=15&ved=1t:429,r:3,s:30&biw=974&bih=550

MEn det settet kostet 12000 da...

Nei, de der var mer kinesisk inspirert. Fant noen tyrkiske, men fikk ikke riktig bilde inn her da... Skal se om det går...

HVA?! Har han tenkt på hoppeloppene?? Og STØVET! TENK PÅ STØØØØVET!!!!...[:'(]

(Jeg skal innrømme at tanken på mandrass/putehjørne har fristet meg kraftig når jeg ligger og støvsuger under sofaen også..[8D])

ORIGINAL: Pluggensen

(Jeg skal innrømme at tanken på mandrass/putehjørne har fristet meg kraftig når jeg ligger og støvsuger under sofaen også..[8D])

Vi skal ikke kvitte oss med kjøkkenbordet. Kanskje det blir anledningen vi har venta på for å begynne å bruke det istedet...

Nå er det bare leksebord og mors hobbybord da min egen pult er full av hobbyting.

Wow..Det var ganske stilig syns jeg. *fikk litt lyst på selv*

ORIGINAL: Pluggensen

Vi skal ikke kvitte oss med kjøkkenbordet. Kanskje det blir anledningen vi har venta på for å begynne å bruke det istedet...

Nå er det bare leksebord og mors hobbybord da min egen pult er full av hobbyting.

Ååårh, jeg prøvde å være morsom, liksooom..[:-][8D]

Syns det er stilig jeg, om man har sånn stil hjemme [:D]

Syns btw at Smartass kan legge ut det bildet jeg hørte snakk om igår, ble nysgjerrig! [8D]

var ikke dumt det der, men for meg blir det altfor mye mønster, tror jeg hadde likt det veldig godt hvis det var mere ensfarget..[:)]

Ja altså, jeg vil ha noe ensfarget eller mindre prangende. Gubben derimot... [8D]

Ja altså, jeg vil ha noe ensfarget eller mindre prangende. Gubben derimot... [8D]

Går det an å få tak i sånn ensfarget?

ORIGINAL: ønsker4mann

Går det an å få tak i sånn ensfarget?

Har ingen aning. Har ute noen følere nå da, for å få noen til å sjekke litt hehe...

Back
Topp