TUSEN TAKK!! *rørt*

MammaOkt

Forumet er livet
VIP
Mannen min kom inn på badet til meg i dag og sa at det hadde vært ei jente som kalte seg Hønepønemamma (i tillegg til sitt vanlige navn) på døren med noe til meg... - jeg var i dusjen så jeg fikk dessverre ikke snakket med henne selv. Jeg bare: "Hæ??"[&:] Forstod ingenting...

Hønepønemamma hadde med seg en stor bukett med noen nydelige tulipaner, et gavekort til naturterapi (hvor de tilbyr massasje, soneterapi, akupunktur m.m) på 800 (!! dere er gaaaaale!![:o]) kroner + et kort hvor det sto noen kjempegode ord og klemmer![:)]

På kortet stod det:

" Kjære MammaOkt :)

Vi tenker på deg og dine nå som alt har stått på hos deg. Håper dette kan være en liten oppmuntring for deg.

Mange varme kniber (klemmer) fra en gjeng på BV sept forum."

Jeg ble helt satt ut der jeg sto i håndkleet på badet, så utrolig rørt at jeg fikk tårer i øynene. TUSEN hjertelig takk jenter, dette var så utrolig fint gjort av dere, jeg setter sååå pris på det!
Dette var helt uventet - jeg ble virkelig tatt på senga.[:D] For litt siden så spurte Tanketrollet meg om adr min for hun sa hun ville sende meg noe i posten - skikkelig hemlighetsfull var hun, men jeg koblet virkelig ikke at det var noe slikt som dette - din lille luring der du er hihi![8D]

Nei dere er bare helt topp, og jeg sender hver enkelt av dere en stor klem og en stooor takk!
Spesielt takk til Hønepønemamma som har tatt seg bryet med å kjøre helt ut til der jeg bor for å overlevere dette til meg. Vil og takke alle dere som har vist meg mye omtanke og skrevet varme og gode ord + klemmer i denne tiden som har vært veldig tung og vanskelig.
*tørke et par tårer*[:)]

Vrkelig bra det falt i smak...!

Som jeg skrev på sms, du fortjener det!

Nyt massasjen og blomstene.

*klem*

Så fint å høyre at du likte det da!![:)]
Har venta lenge på ein post her fra deg no, hihi, nyskjerrig på kva me egentlig hadde kjøpt og kva dy synes![:D]

Kos deg masse med massasje og avslapning, det fortjener du!![:)]
Klem

Glad du likte det [:)] klem

ORIGINAL: MorStine

Godt å høre at du likte det! Du fortjente det virkelig!

*klemme tilbake*

sign[:D]

Vel fortjent! Kos deg masse med gavekortet!

Håper du koser deg jeg!

Absolutt vel fortjent!

Det fortjente du, håper du nyter massasjen og litt alene og avslappnings tid[:)]

Stor klem[:)]

Ja dette fortjente du virkelig Mammaokt! vi er mange her inne som setter pris på deg og savner deg! kosli å kunne glede deg bittelitt i en tung hverdag!

Så bra du likte det[:D],godt og få litt slik når hverdagen er tung[;)].
Nyt blomster og gavekortet,ta vare på deg selv og tenk positivt.

Knotet litt med veien for er jo så nytt felt at det ikke lå inne på gpsen[:o]kan si
at Hønepønemamma svettet litt[:D]hehe men fant fram til slutt[;)].
Så i dag har jeg vært en plass jeg aldri har vært før,skikkelig fint sted.

*snufs*

Dere er bare så gode jenter - igjen; tuuusen takk!![:)] Ser virkelig frem til en avslappende og deilig massasje.[:)]

Hønepønemamma: PM din er full[;)]

Du fortjener en oppmuntring for å kunne stå på for full guffe videre. Vel forjent!

Klem

ORIGINAL: mammaå lillegutt

Det fortjente du, håper du nyter massasjen og litt alene og avslappnings tid[:)]

Stor klem[:)]

Kjære flotte, søte, snille deg! Det var da virkelig fortjent[:)] Kos deg med blomstene og NYT behandlingen. Håper det kan være med å fikse en sliten mammakropp[;)]

Stor klem

ORIGINAL: Aravis

Så godt å høre at det falt i smak!! [:D][:D] Koselig å kunne glede noen [:)]

OG: flott jobb av dere damer som ordnet alt dette! [:D]

sign [:D]

ORIGINAL: Aravis

Så godt å høre at det falt i smak!! [:D][:D] Koselig å kunne glede noen [:)]

OG: flott jobb av dere damer som ordnet alt dette! [:D]

Signere![:)]

Pm oppe og går igjen[:D][:D]

ORIGINAL: MammaOkt

*snufs*

Dere er bare så gode jenter - igjen; tuuusen takk!![:)] Ser virkelig frem til en avslappende og deilig massasje.[:)]

Hønepønemamma: PM din er full[;)]

ORIGINAL: MorStine

Godt å høre at du likte det! Du fortjente det virkelig!

*klemme tilbake*

[:)]

ORIGINAL: vetlemeg

Så fint å høyre at du likte det da!![:)]
Har venta lenge på ein post her fra deg no, hihi, nyskjerrig på kva me egentlig hadde kjøpt og kva dy synes![:D]

Kos deg masse med massasje og avslapning, det fortjener du!![:)]
Klem

sign!

Back
Topp