Tusen takk jenter

fano

Gift med forumet
For et koselig treff [:D] Vi ble ikek mange, men utrolig koselig alikevel. Super søte og koselige jenter alle sammen [:D] Det må gjentas. Stooor klem fra meg [:D]

Hihihi. Laga en tråd på likt vi jo.

Ille koselig å treffe deg Fano[:D] Glad du bestemte deg for å komme[:D]

Var kjempekoslig å treffe dere.... vi bare må ha treff igjen snart [:D]

Ja, signerer denne. Til våren/sommeren må vi ha et nytt treff[:D] Da skal jeg være frisk og rask uten tett nese[;)]
ORIGINAL: hero

Var kjempekoslig å treffe dere.... vi bare må ha treff igjen snart [:D]

Høres bra ut [;)] Fikk litt vondt av deg med nesa og hode. Håper formen blir snart bedre. Nå kommer jo våren og sommeren så det løsner vel litt da [:D] Kjeder du deg en dag så får du bare cruise en tur oppover altså [:D] Det gjelder alle sammen [:D]

Ikke farlig med meg. Er jo bare forkjølelse, eller buse i nesa som jeg kaller det nå gubben er forkjølet[;)] Går seg til i løpet av noen dager tenker jeg.
Skal plinge om jeg kjeder meg jeg[:D]
ORIGINAL: fano

Høres bra ut [;)] Fikk litt vondt av deg med nesa og hode. Håper formen blir snart bedre. Nå kommer jo våren og sommeren så det løsner vel litt da [:D] Kjeder du deg en dag så får du bare cruise en tur oppover altså [:D] Det gjelder alle sammen [:D]

Hihihi, huleboer i nesa er konge vøtt  Håper at når vi møtes ved neste treff så har jeg en huleboer i magen også [;)]

Jeg er med på neste treff[:)] Synd jeg ikke rakk det.

Håper det ikke blir lenge til???

ORIGINAL: Hoppla

Jeg er med på neste treff[:)] Synd jeg ikke rakk det.

Håper det ikke blir lenge til???

Har ikke planlagt neste treff, men bare si fra så er jeg med når som helst [:D] Om det ikke er mange som kan så er det bare og si fra alikevel, gøy med mange små også [:D]

Ja, da SKAL du ha huleboer i magen!
ORIGINAL: fano

Hihihi, huleboer i nesa er konge vøtt  Håper at når vi møtes ved neste treff så har jeg en huleboer i magen også [;)]

Back
Topp