Tusen takk jenter

x1x*Lille Snodig*

Betatt av forumet
Hei jenter.

Å så godt det var å se at dere hadde satt meg opp på lista over de som har født!!!  Følete at jeg sklei litt utafor hele forumet, og at jeg ikke følte meg "hjemme" noe sted.  Men nå følte jeg meg virkelig velkommen i juli klubben.  Tusen takk jenter, det er deilig å ha dere.[:)]

Hei Lille Snodig!

Så klart du er en av "gjengen" her inne! Skulle jo bare mangle. Håper det går bra med dere.
Sitter inne og ser ut på finværet her jeg... Skulle egentlig vært ute og gått en tur, men dørstokkmila er så lang [8D] Får se om hunden min jager meg ut snart [:D]

[:D][:D][:D]Å så godt!!!

Vi har det ikke så veldig bra. Vi skal kansje kjøre en sak mot rettsvesnet. pga feilbehandlig under en dom. Legene har ikke funnet noe somhelst fysiske årsaker til at jeg fødte for tidlig.  Fastlegen min meer at jeg har blitt feilbehandlet og vil at vi skal kjøre sak. Han mener at jeg har opplevd for stort press psykisk som gjorde at jeg fødte for tidlig. men vi vet ikke helt om vi vil enda.  Legen sier det er viktig å gjøre det slik at ikke andre som er i den situasjonen jeg var skal oppleve det samme.
 Så her er det mye som skjer.  Sambo mistet jo jobben i forrgie uke også. Firmaet han jobbet i (KleivA/S) gikk konkurs)  Så vi sitter jo uten jobber begge to også

Oioioioioi jeg skal si! Ja det høres jo ut som dere har en god sak da, selv om jeg forstår det kan være vanskelig å rippe opp i diverse ting rundt selve saken. Men i og med at selv legen mener dere bør gå til sak, så høres det ut som alt vil gå deres vei der i allefall.
Så trist å høre at dere begge er uten jobb. Det gjør ikke tingene enklere av den grunn. Jeg er selv arbeidsledig, og vet alt om bekymringer rundt dette.
Sender dere begge varme tanker.

Selvfølgelig hører du hjemme her hos oss. Du var jo den første som fikk en juli-baby. Tenker på deg, og alt du går gjennom om dagen. Håper ting retter seg etter hvert (det gjør det for snille jenter).
Skjønner at du er i tvil om du skal gå til sak eller ikke. Ikke lett når man kanskje vil prøve å legge ting bak seg, og heller tenke på en liten gutt som skulle vært her.
Lykke til!

Ord blir liksom så meningsløse....

Hei..

Du er selvsagt en av gjengen og du skal selvsagt være på vår liste. Så hyggelig å se deg her inne igjen.. Har savna deg og tenkt mye på deg..

Håper ting går deres vei snart! Nå har det vært alt for mye på en gang!
Har skrevet en del til deg før. Så jeg stopper nå ellers blir det bare til at jeg gjentar meg selv.

Tenker på dere!

ORIGINAL: 2gang

Selvfølgelig hører du hjemme her hos oss. Du var jo den første som fikk en juli-baby. Tenker på deg, og alt du går gjennom om dagen. Håper ting retter seg etter hvert (det gjør det for snille jenter).
Skjønner at du er i tvil om du skal gå til sak eller ikke. Ikke lett når man kanskje vil prøve å legge ting bak seg, og heller tenke på en liten gutt som skulle vært her.
Lykke til!

Ord blir liksom så meningsløse....

Signerer.
Ønsker dere alt godt Lille Snodig.

[:)][:)]Alt blir bra til slutt for slike snille jenter som deg[:)]
Ønsker dere lykke til[:D]

Jag hoppas att du bara får lycka med dig framöver. Jag kan faktiskt inte ens föreställa mig hur tufft ni måste ha de. Jag hoppas att du får och tar all hjälp ni kan få.

Många varma kramar

så fint at du fortsatt kommer innom her!
Klart du hører med i gjengen![:)]
Tenker mye på dere,,,og lykke til om dere velger å gjøre som fastlegen mener,,,med den saken...!
Håper bare det ikke blir for mye for dere...
*klem* 

Back
Topp