Tusen takk, frøken f!!

pustle

Gift med forumet
For et nyyyydelig kort som lå i postkassa mi!![:D]

Da jeg så det, tenkte jeg "jøss, dette liknet frøken f sin stil!" og jaggu hadde jeg ikke ret!![:D]
Så tusen takk for den flotte oppmerksomheten snuppa!! [:D][:D]haha, ble litt mye kissykissymoshimoshi, men bv-smileysene suger[&:][:D] Håper også det er greit at jeg legger det ut..?

Og som om ikke det var nok, så ble jeg så inspirert av kortet at jeg måtte lage min egen francielle-vri[:D] Endelig fikk jeg også brukt journaling-arkene i spiralperm fra mm som snuppa har brukt endel i det siste på kort! Takk for inspirasjonen, frøken!![:D][:D]
Anyway, slik ble resultatet:

Litt usikker på om jeg skal pynte litt mer eller la det være som det er.. Vad tycker ni, tjeier??

Edit: glemte å si at mitt kort er bidrag i ukens sukkersøttutfordring..

WOW!
Bøyer meg i støvet for dere begge.
Supre kort, og koseligt gjort av frøkenF.

Wooow, for et nydelig kort fra Frøken Frans!! Ho er såå flink!!!
Og det kortet ditt Pustle var også helt nyyydelig!!! Den stilen burde du fortsette med[:D][:D]

Hei på deg! Bare hyggelig![:D]

Og du kortet ditt ble jo superlekker da![:)] kjempestilig! Og ja det er helt greit at du legger ut!

ORIGINAL: RedFrost

WOW!
Bøyer meg i støvet for dere begge.
Supre kort, og koseligt gjort av frøkenF.

sign[:)]

ORIGINAL: *Frøken F*

Og du kortet ditt ble jo superlekker da![:)] kjempestilig! Og ja det er helt greit at du legger ut!

Takktakk![:)]
Men nå lurer jeg litt da.. Hvor er notearket fra? Det kjentes ut som det var litt velur på det, stemmer det?? Og stempelet! DET må jeg ha!! Hvor er det ifra??
[:D]

ORIGINAL: pustle

Men nå lurer jeg litt da.. Hvor er notearket fra? Det kjentes ut som det var litt velur på det, stemmer det?? Og stempelet! DET må jeg ha!! Hvor er det ifra??

Notearket ja...du de er en pakke med sånne små og noen litt større som jeg kjøpte på papirloftet. De er litt sånn tøyaktig papir, utrolig stilig! Ganske sikker på at det er 7 gypsis...men fant ikke noe link...så kanskje de er tomme![&:] Stemplet er jeg litt usikker, men mener også å ha kjøpt på papirloftet, fant heller ikke noe der...men skal lete litt videre og kommer med link til deg!

ORIGINAL: pustle

Notearket ja...du de er en pakke med sånne små og noen litt større som jeg kjøpte på papirloftet. De er litt sånn tøyaktig papir, utrolig stilig! Ganske sikker på at det er 7 gypsis...men fant ikke noe link...så kanskje de er tomme![&:] Stemplet er jeg litt usikker, men mener også å ha kjøpt på papirloftet, fant heller ikke noe der...men skal lete litt videre og kommer med link til deg!

Kjempesupert![:)]

for en utrolig kjekk overraskelse da, og kortet var utrolig flott. Det er noe særegent med Frøken F altså[:)]

å, så utrolig koselig å få en slik overraskelse da [:)][:)] Snille frøken f!!
Kortet fra frøken f var nydelig som vanlig!![;)]
Og jeg synes du (pustle) "kopierte" stilen hennes kjempe bra!![:D]
Råfint kort!! enig med smash at du burde fortsette med den stilen [:)]

ORIGINAL: Jente_1988

å, så utrolig koselig å få en slik overraskelse da [:)][:)] Snille frøken f!!
Kortet fra frøken f var nydelig som vanlig!![;)]
Og jeg synes du (pustle) "kopierte" stilen hennes kjempe bra!![:D]
Råfint kort!! enig med smash at du burde fortsette med den stilen [:)]

Takk for det![:)] Ja, ga absolutt mersmak![:D]

Back
Topp