For et nyyyydelig kort som lå i postkassa mi!![:D]

Da jeg så det, tenkte jeg "jøss, dette liknet frøken f sin stil!" og jaggu hadde jeg ikke ret!![:D]
Så tusen takk for den flotte oppmerksomheten snuppa!! [:D][:D]
haha, ble litt mye kissykissymoshimoshi, men bv-smileysene suger[&:][:D] Håper også det er greit at jeg legger det ut..?
Og som om ikke det var nok, så ble jeg så inspirert av kortet at jeg måtte lage min egen francielle-vri[:D] Endelig fikk jeg også brukt journaling-arkene i spiralperm fra mm som snuppa har brukt endel i det siste på kort! Takk for inspirasjonen, frøken!![:D][:D]
Anyway, slik ble resultatet:

Litt usikker på om jeg skal pynte litt mer eller la det være som det er.. Vad tycker ni, tjeier??
Edit: glemte å si at mitt kort er bidrag i ukens sukkersøttutfordring..

Da jeg så det, tenkte jeg "jøss, dette liknet frøken f sin stil!" og jaggu hadde jeg ikke ret!![:D]
Så tusen takk for den flotte oppmerksomheten snuppa!! [:D][:D]
haha, ble litt mye kissykissymoshimoshi, men bv-smileysene suger[&:][:D] Håper også det er greit at jeg legger det ut..?Og som om ikke det var nok, så ble jeg så inspirert av kortet at jeg måtte lage min egen francielle-vri[:D] Endelig fikk jeg også brukt journaling-arkene i spiralperm fra mm som snuppa har brukt endel i det siste på kort! Takk for inspirasjonen, frøken!![:D][:D]
Anyway, slik ble resultatet:

Litt usikker på om jeg skal pynte litt mer eller la det være som det er.. Vad tycker ni, tjeier??
Edit: glemte å si at mitt kort er bidrag i ukens sukkersøttutfordring..