Tusen takk for playhouse

PippiLottis

Elsker forumet
Disney og mikkes klubhus tidlig Søndagsmorgen, sambo har vært på jobb i natt igjen så min tur å stå opp igjen, og i dag skulle jo sjefen opp 6.30, kan vel ikke klage siden han gikk i seng klokken 18.30, men er tidlig for meg å stå opp når jeg satt å så krig og kjærlighet til 01.30 i natt, jajaj, heldigvis sover han om dagen så snart er klokken 10 og vi skal begge sove litt, hehe

Playhouse er fantastisk! Mor kan halvsove mens poden er helt oppslukt. Jenta mi står relativt konsekvent opp seks, noe som føles som midt på natten på lørdager og søndager..

hihi, utrolig grei barnevakt playhouse ja ;) Jammen ikke lett altid å legge seg i samsvar med når en skal stå opp igjen[:D]

ja her voknet gutten kl 6:O alt for tidlig:) og jeg la meg i natt når kl var halv 3:O så 3 og en halv time søvn i natt:S

Jeg har en lillebror på 4 år som elsker mikkes klubbhus og min har gjort det siden han var 5 månder, stor ler av det, heheh. Men nå er han litt mer mobil og utålmodig såputter jeg han i vippestolen så kan han se en episode, og jeg små døse litt, hehe

Godt det ikke kun er meg som gjør det[;)]

Back
Topp