Tusen takk for meg!

febbaby

Elsker forumet
Septembermødre <3
Det har vært så koselig å henge her med dere <3

Men igår var jeg på utskrapning. Var så lang ventetid at jeg var der inne 15(!) timer.
Ble mye grådig på de timene..

Men jeg skal ikkje jamre og lage en lang bok om dette.

Nå kommer vi til å ha prøvestopp frem til etter jul hvertfall.

Masse lykke til videre alle kjekke damer her inne !!

P.s. Vil de som kan fjerne meg fra terminliste og hvor i føder osv ? Mange takk...

Hei snupp :)

Trist at du forlater oss :( Ønsker dere masse lykke til videre med prøvingen, tilslutt sitter spiren <3
Jeg skal fjerne deg fra terminlista.

Klemmepå

Sent from my iPhone using BV Forum

Uff, trist å lese :( Håper du har det bra etter omstendighetene, og at en ny spire sitter når dere bestemmer dere for å prøve igjen<3 Mange klemmer <3

<3 mange klemmer. er så utrolig trist å høre :(

Uff, unner deg ikke å ha gått gjennom alt dette, og så 15 timer da! :(

Håper likevel fremtiden smiler mot dere og at en ny spire sitter fort når dere er klar for å prøve igjen. Mange gode klemmer fra meg ❤❤ :)

Jeg skal fjerne deg fra listen jeg har tilgang på..

Huff :( Dette er så fryktelig trist :( Sender en stor klem <3 Håper du blir tatt godt vare på.

Huff, så lenge du måtte vente da! Ønsker deg gode dager fremover, og lykke til med prøving etterhvert :)

Huff det er så trist å lese. Masse lykke til videre.håper du klarer å kose deg i jula og at spiren snart sitter hos dere.

Utrolig trist å lese :( Og trist at du forlater oss, har vært så koselig å ha deg her - du kommer til å bli savnet <3

Dere får ha masse lykke til videre med prøvingen når dere føler dere klare til å begynne igjen, og håper spiren sette seg fort da, og at den klamrer seg fast i 9 måneder :) Ta godt vare på hverandre i tiden fremover! Klem <3

Termin 2. juni 2014 - hold deg fast lille venn <3

Utrolig trist, sender deg mange klemmer ❤️

Åå det var veldig trist å høre.. Sender deg en klem :(

Back
Topp